Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du nån på lager åt mig med?Hmm, det är förstås sant. Jag får sikta yngre nästa barnlediga vecka
Sitter och försöker peppa mig själv att göra köttfärssås och skriva färdigt en jobbansökan.
Har du nån på lager åt mig med?
Men då måste man ju anstränga sig. Jag vill ju bara liggaAlltså BC är en hittills aldrig sinande källa (Dock är jag kanske mest nöjd med den som Snapchat parade ihop mig med )
Min gode vän C använder Instagram men jag misstänker att det är lättare för killar som vill träffa tjejer.
Insåg just att det är dags att ställa om klockan för tredje gången på två veckor. Ställde om för sommartid i staterna för två veckor sedan, förra veckan blev det tidsomställning igen då jag flög hem och nu är det dags för sommartid här i Sverige Tur att jag inte blir speciellt påverkad av tidsomställningar.
Men då måste man ju anstränga sig. Jag vill ju bara ligga
JAG OCKSÅ.Jag höll på att komma med snuskig kommentar där men vi får väl försöka vara lite ordentliga och propra
Min hamster älskade sin boll.Har äntligen fått slå ner rumpan i favvo-fåtöljen, *pust* vilken dag
Men nu har vi invigt den nya hamsterleksaken - en plastboll som man stoppar in hamstern i så kan han få springa runt i huset i den... hamstern gillade den starkt Så nu när man går omkring så är man förföljd av en plastboll
BARNET är nyekiperat. Inte för att vi tänkte det, men han klagade på att byxorna är för korta och bredvid zoo-affären låg en lämplig klädaffär Det gäller att passa på...
Egentligen så skulle vi bara skjutsa in maken till virre-provning på em
Har nog bestämt mig inför kvällen. Han ska bara pallra sig hit från Helsingborg. Lite sent kanske men jag siktar på att han är ute ur huset igen vid 23. Jag har nämligen blandat dip inför kvällen
Nu ska jag säga nåt sådär äckligt gubbigt men du behöver få dig ett skjut tror jag!"Nu är det färdigdoppat, jag ska ha dipp"
Nu ska jag säga nåt sådär äckligt gubbigt men du behöver få dig ett skjut tror jag!