Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ohjäääävlar vilken skillnad! Shit vad duktig du är!9 månader och 21.1 kilos skillnad.
Det var väl en film som har några år på nacken men den var inte strålande har jag för mig. Uff, jag får en obehagskänsla bara jag påminns om boken, språket, ämnet. Hur Attwood subtilt väver in element man känner igen så väl i dagens samhälle i en dystopisk värld. Ser med spänning fram mot den.
Tack!Ohjäääävlar vilken skillnad! Shit vad duktig du är!
Fast så kan man inte säga, tycker jag. Clark Kent är inte snyggt på alla, och alla kan eller vill inte bära upp glasögon som syns så mycket. Jag varken kan eller vill det, det kräver för mycket i form av smink och kläder för att matcha.
Jag har en båge som du antagligen skulle dö tråkdöden över men den är den mest designade grej jag någonsin köpt.
http://www.nycoptics.com/product/alain-mikli-1241-eyeglasses#&ui-state=dialogm
(Självklart den översta i sobert grått. )
Visst kan man prova! Men inte för att man blir utdömd som tråkig på ett forum. För henne är det antagligen ingen tråkig båge.Men jag tycker man kan prova! Gå lite utanför comfortzonen och testa. Sen kanske man inte gillar dem, men just att våga testa i butiken och se om man hittar nåt man kanske inte trodde man skulle falla för.
Tack!Heja @Klara, bra jobbat!
Hoppas närma mig en lösning för kvällen
Jag höll på att komma med snuskig kommentar där men vi får väl försöka vara lite ordentliga och propra
Det skulle passa min kvällsaktivitet Den jag har som förstahandsval är dock inte 18 utan 23. Är det okej tro?
Lite väl präktigt tycker jag