Åker du 20.00 eller 20.25?Försöker göra mig redo för att bege mig till flygplatsen om några timmar. Men hade hellre stannat hemma och spenderat kvällen i sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åker du 20.00 eller 20.25?Försöker göra mig redo för att bege mig till flygplatsen om några timmar. Men hade hellre stannat hemma och spenderat kvällen i sängen
Så skönt att de tar det på allvar!Nu ringde lokala polisen upp och ska åka dit. Jag sade att hennes man är labil, har druckit och att det eskalerat. Plus att kompis inte svarar. Då blev det fart på dem
Ja verkligen!Så skönt att de tar det på allvar!
Hoppas verkligen att det går bra!Nu har jag ringt och polisen jag pratade med blev riktigt orolig och skulle skicka en bil. Kompisen svarar inte
Ja verkligen!
Ska jag skriva till komps att jag ringt? (vi pratar på fb för hennes mob är trasig)
Jag tror att hon kommer att förstå, men kanske inte just nu. Men det får bli som det blir, deras säkerhet är viktigareNej.
Men du får vara beredd på att hon kanske inte blir glad, men du gjorde rätt oavsett reaktion.
Jag tror att hon kommer att förstå, men kanske inte just nu. Men det får bli som det blir, deras säkerhet är viktigare
Toppen!JAG VANN!
Så jäkla bra gjort! Önskar att fler vågade ringa polis och /eller socialtjänst när det blir knas i familjerNu ringde lokala polisen upp och ska åka dit. Jag sade att hennes man är labil, har druckit och att det eskalerat. Plus att kompis inte svarar. Då blev det fart på dem
Jag är nervös
Ja, polisen skulle väl ev återkoppla som jag förstod det. Men så länge jag inte hör nåt får jag väl förutsätta att de jobbar med att hjälpa familjen. Annars lär jag väl höra från kompis sedanHoppas att det löser sig bra!