emma74
Trådstartare
idag kom sonen storgråtande hem... själv... en halvtimme innan vi skulle hämta vid skolbussen... han hade råkat kliva på fel buss och åkt hem med den tidiga och sedan väntar i evigheter p att hans pappa skulle komma och sedan gått hela vägen hem... man korsar flera tungt trafikerade vägar, en helt utan övergångsställe, där bilarna inte kör sakta direkt
vi ringde såklart skolan direkt och frågade hur det här kunde hända och de hade inget annat dvar än att det hade varit en vikarie i klassen idag...
jag förstår att misstag händer - men det jag är mest upprörd över är att [Bipå skolan/fritids reagerade över att han var borta i 1 timme och 20 min!!:[/B]eek: inte förrän vi ringde och frågade!! vad som helst skulle ju kunna hända
vi ringde såklart skolan direkt och frågade hur det här kunde hända och de hade inget annat dvar än att det hade varit en vikarie i klassen idag...
jag förstår att misstag händer - men det jag är mest upprörd över är att [Bipå skolan/fritids reagerade över att han var borta i 1 timme och 20 min!!:[/B]eek: inte förrän vi ringde och frågade!! vad som helst skulle ju kunna hända