Sv: Vad har/ska ni äta? Del III
Tack! Det låter jättemumsigt, ska absolut testa någon dag, kanske redan imorgon, har faktiskt alla ingredienser hemma just nu också! =) =)
pepp och _Peplis_: Kul att ni vill testa pizzan! Jag tror absolut det funkar lika bra med gröna linser, man tager vad man haver!
Idag har jag bakat bröd på palsternacka och mjöl och stekt i stekpanna, som jag gjorde potatisbröd häromdan, lite på samma tema där, man tager vad man haver, tänkte varför inte? Inte hunnit smaka än, men det ska bli kul, tror det kan bli gott!
Förresten någon som vet något som passar super till palsternacka?? Tar gärna emot tips, de grejerna jag testat mig fram till är söt hallonkräm och mjölkchoklad! (inte smakat i kombination alla tre dock, men var för sig till palsternacka, mums mums!)
----------------------
min mat idag
frukost smoothie på banan, jordgubbar, ananas, en skvätt mjölk och lakritspulver och så en skiva hembakt potatisbröd och en kopp forest fruit-té
mellis svart kaffe och en skiva potatisbröd med skinka och tomat
lunch lite fiskgratäng (mums!), risotto med sparris, bacon och svamp, bearnaisesås och sallad, svart kaffe
middag det blev "smaka nytt" till middag idag, jag höftade ihop röda paprikapannkakor med apelsin i och så naturell keso, apelsin och grillkorv till. blev supersmarrigt! och så ett glas tropisk nektar till. mumma.
//r