Vad har ni för träns/kandar?

Sv: Vad har ni för träns/kandar?

Tack! Jag köpte ett nytt pannband också, ett svart med silvernitar men "öglorna" är för små så jag får inte in alla kandarremmar där :( så det hamnade på vardagstränset. Det jag har på kandaret på bilden duger visserligen.

Får väl ta ett kort på det också :D

Det rundsydda Hubertustränset, vart får man tag i ett sånt? Skitsnyggt!!!

Någon som vet var man kan få tag på ett German Line träns med tillbaka-knäppning på internet? :angel::d

...Eller ett Stübben träns av modellen Diana 1000, i svart-svart, alltså utan vit fodring. :love:

Menar du typ German Line-kandaret men i tränsversion? Tror inte att det finns då jag sj kikat mkt efter ett sånt, men de har bara kandaret och ett pullarträns vad jag hittat.

jodå det finns, men det heter classic dressyträns. dock finns det bara kvar i cob och ponny, i några få affärer, eftersom modellen är utgått. det är vitfodrat med vitt streck i pannbandet, väldigt snyggt

Ah, jag har kikat där förut och blivit sugen, med så goda ord om det kan jag ju inte låta bli. :D Det är ju nästan FÖR fint..

Mm är jättenöjd med mitt. :bow: Har även broderat på det, beställde från Lillhästen.

IMG_0187.jpg

nu rider ju inte jag om det är alltför hemskt väder.... :angel:

men det tål rätt mkt. sen är det tjockt teddyfoder på insidan..

nja båda är hansbos egna märken om man säger så. och ja dom är i princip samma. :)

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 661
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 633
Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har...
2
Svar
31
· Visningar
1 694
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar