Hundsport - ett av mina största intressen, tyvärr är jag utan hund och det är problematiskt.
Skytte - jag har förvisso bara skjutit vid ett fåtal tillfällen men det har varit så kul att jag måste börja göra det mer regelbundet.
Paddling - och då främst kanot. Det är väldigt rogivande. Tyvärr är jag rädd för vatten och är låst till att behöva ha med mig en person som kan hjälpa till vid olika krissituationer
Måla och rita - både skissa, och måla med akryl, vattenfärg och olja. Jag målar mest på egen hand, men planerar gå kurser inom en rätt snar framtid för att få mer bredd och kunskap.
Skriva - och då främst noveller. Mitt huvud är fullt av olika idéer jämnt.
Läsa böcker - i alla dess olika former.
Spela spel - oftast på min playstation, men ibland på dator och ibland online.
Fotografering - jag fotar mest sommartid när insekter och framförallt fjärilar har kommit fram, som är mina huvudobjekt. Myror är också rätt kul.
Baka - det ligger mig varmt om hjärtat att få skapa, extra kul att få pilla med dekoration, och såklart äta upp mästerverket!
Samla på och ta hand om växter - i mitt fall främst tropiska storbladiga växter som gärna går åt det lite sällsynta hållet. Att hitta och köpa är halva nöjet, och därefter såklart att få den att trivas hos mig.
Blombinderi - ett nyvunnet intresse eftersom jag ville ha fler hobbyer, och slog då ihop kreativitet + växter. Snittblommor är inte mitt största intresse, men det är fantastiskt roligt att skapa buketter i alla dess olika former. Jag har nyligen gått klart en kurs och kommer fortsätta gå kurser för att bredda min erfarenhet. Gissar även att det blir en utbildning tillslut så jag kan jobba med det på heltid.