Jag inser att jag inte har några intressen eller hobbys kvar som jag pysslar med.
Livet består mest av arbete och hushållsskötsel känns det som.
Men jag kan inte komma på något direkt heller som jag tycker verkar roligt och vill göra men jag vill ju ha något att göra som jag tycker är kul...
Vad har ni andra för intressen?
Och tycker ni att det är riktigt kul eller fördriver det bara tid?
De hobbys som jag har är att pyssla om häst och på sommaren köra mc. Utöver det så spelar jag spel på datorn så fort jag får tid över. Jag lever för de stunder på somrarna då jag glider fram på vägarna på min hd och upptäcker nya ställen. Hästen gör att vintern passerar fortare (Känns det som) och då känns det inte lika hopplöst länge att vänta för att få köra hoj igen.
Sambon har kännt som du till för ett par månader sedan då han kom på att han skulle kunna gå på gym. Så han tränar 2 ggr i veckan och han är mycket gladare och piggare. Han läser på om olika sätt att träna och verkar gå all in för det. Annars är gamla traktorer och maskiner hans grej.
Testa nya grejer kan hjälpa dig att hitta något som känns kul. Eller börja göra sånt som du kanske inte gjort på länge som du vet att du tycker om att göra eller får dig att må bra. Huvudsaken är att du får en möjlighet att komma ifrån vardagslunken för en stund.