Norrlänning
Trådstartare
Om man köpt en maskin för mer än en halv miljon, garantin gäller 1 år från leverans.
Den börja klatra redan första säsongen, den kunde inte göra det den lovats att den skulle.
Den fortsatte att användas ändå säsongen ut då den kunde ändå kunde göra det "vanliga".
Säljarna och deras verkstadsfolk hade hela sensommar - höst - vinter - vår på sej att åtgärda saken men kom inte förrän veckan innan säsongen skulle börja igen.
Det gick inge vidare för dom, det fick lejas in andra som kunde köra under tiden.
Sen trodde dom att dom lyckats byggt om den så den ska klara det den skulle...men icke.
Sen ha den jäkla maskin klatrat om vart annat hela sommaren med allt annat oxå.
Verkstads killen skakar bara på huvudet varje gång han få komma...
Nu är garantin över och dom börjar tveka till att fixa nå mer.
Vi har inte fått lämna tillbaka den heller.
Vi hävdar att den kan ju inte göra det vi lovades att den kunde, dom skyller det på sin säljare Säljaren skyller det på tillverkarna utomlands...
Dom bara bollar runt oss och säger att dom måste prata och ha möten, medans det så går veckor och säsongen rullar på...
Jag är så matt och slut av hela historien så jag skriver dåligt och säkert otydligt...
Den börja klatra redan första säsongen, den kunde inte göra det den lovats att den skulle.
Den fortsatte att användas ändå säsongen ut då den kunde ändå kunde göra det "vanliga".
Säljarna och deras verkstadsfolk hade hela sensommar - höst - vinter - vår på sej att åtgärda saken men kom inte förrän veckan innan säsongen skulle börja igen.
Det gick inge vidare för dom, det fick lejas in andra som kunde köra under tiden.
Sen trodde dom att dom lyckats byggt om den så den ska klara det den skulle...men icke.
Sen ha den jäkla maskin klatrat om vart annat hela sommaren med allt annat oxå.
Verkstads killen skakar bara på huvudet varje gång han få komma...
Nu är garantin över och dom börjar tveka till att fixa nå mer.
Vi har inte fått lämna tillbaka den heller.
Vi hävdar att den kan ju inte göra det vi lovades att den kunde, dom skyller det på sin säljare Säljaren skyller det på tillverkarna utomlands...
Dom bara bollar runt oss och säger att dom måste prata och ha möten, medans det så går veckor och säsongen rullar på...
Jag är så matt och slut av hela historien så jag skriver dåligt och säkert otydligt...
Senast ändrad: