Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Kl

Har snöat in på män. Eller kanske rättare sagt att flirta. Efter att varit heartbroken och totalt ointresserad i nästan ett år har jag insett hur kul det är att flirta lite oskyldigt med alla sommarsnygga killar! :D
Sedan är jag även besatt av Saltiner med brie och allt som har med Ryssland att göra.

Kl*

Jag har, ofrivilligt, fått snöa in mej på C-kortsteori. Det är tur det är via jobbet på arbetstid för fy fan vad drygt det är. :meh:

B-kortsteori är en baggis...

kl

Jag har snöat in på väskor. Både laptop- och en större handväska behöver införskaffas vilket är ett rätt angenämt problem om det inte vore för att jag inte alls hittar det jag letar efter. :p

KL

Jag har snöat in på träningskläder (och träning öht). Så kul att shoppa träningskläder :love:

Jag kan tydligen inte hålla tassarna borta från att köpa skärp, som jag utöver det inte ens använder...

Jag är helt galen i Heartbeat för tillfället, eller ja Tillbaka till Aidensfield, kan verkligen inte sluta kolla, helt fast!

KL

Jag har snöat in på dataspelet Sims Medeltiden. Och så tittar jag på gamla avsnitt av Sabrina-Tonårshäxan på youtube :p

Haha, min sambo med! Jag missar lite väl mycket när jag jobbar dag:p
Vilken chock när jag såg nyligen med frun och barnet, när jag såg sist var de nyinflyttade:p

Frukost! Vill helst äta frukost varje mål hela dagen runt. Samma frukost kanske ska tilläggas också.. Bananpannkakor (en halv banan, 1 dl äggvita, 1 tsk kokosmjöl) m. blåbär, nektarin, avocado och kokos samt pecannötter samt en finn crisp med ett kokt ägg och lite kaviar.

Mmmmmm.

Längtar till nästa frukost en minut efter det att jag har ätit upp.

Det där kopierade jag! Måste prova, låter jättegott!

Det här, fast med Glee är jag totalt insnöad på! + Darren Criss och Starkid-grejerna. Tumblr, YT-videos, fanfics.... för tillfället heeeeeelt körd! :o :D Jag har inget OTP egentligen, utan kan läsa det mesta om det är bra skrivet. Läser t o m RPF-fics, då har det gått långt...

En annan grej som jag är insnöad på är äpple+ mandelsmör, galet gott! :d

Mandelsmör, det låter gott! Finns det på Ica? Jag köpte mandelmjölk där härom veckan jällefall:)

Jag är just nu insnöad på att planera och plantera och fixa i trädgården samt att titta på Walking Dead och att vänta in ett nytt avsnitt av True Blod varje vecka:)

Senast ändrad:

kl

Svenska färska kräftor :cool:
Slutet av juli/augusti är alltid så dyra.....

kl

Yuri Lowenthal. Som jag fått en mindre kändiscrush på för att han verkar vara en helt fantastisk person, ser sjukt bra ut och är en grym röstskådespelare. Dessutom anime- och spelnörd. Och, igen, verkar vara en helt fantastisk person, pojkvänsmaterial deluxe (bortsett från detaljerna att han är känd, bor i USA och verkar vara den mest kära/lyckligt gifta människan jag någonsin sett, menassåliksom).

Mvh Stormkast, tydligen 14 år igen.

Den var inte riktigt min stil men modellen CATE från samma tillverkare var ju helt :love:!

Ja, den är supersnygg! Gillar idén med att göra laptopväskor i robust utformning, men som man samtidigt kan använda som handväska. Dessutom har tillverkaren jättebra kundservice och levererar snabbt som vinden. Rekommenderas starkt!

Åh, det låter ju helt perfekt! Nu kliar det riktigt i fingrarna, men jag skaaaa minsann vänta tills datorn kommit hem. :angel:

Hrm, jag har inte hittat det där iaf, utan jag köper på en hälsokostbutik, märket Monki (typ nåt sånt). Vet att Renée Voltaire har mandelsmör också, men det var sjukt mycket dyrare! Tror även att man kan göra eget mandelsmör (det går ju att göra alla sorters nötsmör själv om man vill, bara att googla fram tillvägagångssätt), jag har dock inte testat då jag inte har någon matberedare. :)

KL

Jag är insnöad på Desperate Housewives. Plöjer nästan en säsong om dagen just nu :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Tjatter Knycker tråden eftersom jag tyckte att den verkar rolig! Alltså, vad har ni dille på just nu? Det kan gälla mat, godis, tv-serie, hobby...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Sandan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar