Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

kl

Jag är en sån som snöar in mig på lite nya grejer var och varannan vecka, men just nu är jag insnöad på joggning. Jag hoppas på att det håller i sig lääänge för jag behöver verkligen ut och röra på mig :p

kl

Jag har snöat in på DIY-projekt. Sy om kläder, göra små meningslösa askar, pimpa allt jag kan lägga händerna på osv. Jag är heeeelt galen :o

Jordgubbssoppa med musli.
Seriöst, började äta det i oktober för 2 år sen, sen var jag en sväng (5 månader) till australien,
och beroendet fortsatte som om ingenting hade hänt när jag kom hem.. :P
Äter typ 4l/vecka av det, och har gjort det i 1½ år! Wierd? jag? :P

Annat jag är beroende av är kvarg, och nässpray!

KL

Youtube... Och jag har kursprov i kemi imorgon klockan 8. Behöver jag säga att jag inte har pluggat? :grin::banghead:

*kl*

Jag har snöat in på...

- Att titta på Game of Thrones och Mad Men, har sträckkollat på en säsong av vardera de senaste två dagarna (och börjar komma ikapp på det förstnämnda, är dock tacksam över att Mad Men redan hunnit så pass långt så jag har en bit kvar).
- Att tänka på resor, förhoppningsvis blir det både Berlin under sensommaren och London i höst. Samt två veckor på Gotland över midsommar.
- Att tänka på pengar för att finansiera alla dessa resor, vill vara lite rik tack.

KL

:love:

IMG_3023.JPG

neeeeeeeeeeeeej det där är mina favvochips, du onda människa! :p

Jag har blivit insnöad på kvarg blandat med lite rabarbersylt. Helt himmelskt gott!

kl

Höns, höns och höns!

Har precis byggt klart hönshuset och väntar rysligt otåligt på att hönorna ska kunna flytta in samtidigt som jag oroar mig för varenda sjukdom dom kan få. Färger och beteende och jag drömmor om byggen på nätterna :cautious:

KL

Jag har snöat in på serien The walking dead, Piggelinglassar och sparris :d

Kanske ska hugga mig in på dessa jag också, tycker väldigt bra om dippen. Och mina planer ligger på att skämma bort mig själv massor denna helg ^^

*kl*

Jag är så KOol så jag har snöat in mig totalt på Allt som har med familjen Kardashian att göra. En besatthet som pågått i över 4 månader nu. Jag har tittat på ALLA säsonger (10+) av tvserier som rör dem både på längden och tvären, och just nu är måndag min favvodag eftersom jag då får tillgång till ett nytt avsnitt i Keeping up with the Kardashians s8. I löve it. SÅ härligt ytligt och fantastiskt, ett ypperligt sätt att rensa hjärnan på (eller bara sätta den på "blank" eftersom man inte kan relatera till något de är med om typ. Och så är de så jävla snygga.

Kl

BMX-cykling! Jag har precis börjat lära mig och mig och sitter just nu med en helvetisk träningsvärk i armarna (trodde aldrig att det skulle ta så mycket på armarna av att åka lite cykel) och fina blåmärken från min första vurpa, som jag lyckades med igår. Det är skitkul, och man får då veta att man lever :D

Fåglar, blommor och insekter! Främst fjärilar då. Har fågelnördat i sommar och prickat av mängder med birds, samt fotograferat massor av blommor och snart bläddrat sönder min flora. Fjärilar har jag till och med tatuerat på kroppen sedan många år, nu är det intresset på en riktigt peak. :)

Det är dels sjukt kul, dels vettigt för mitt yrke! Just nu extremnörderi kring att anlägga en fjärilsträdgård, hur man bygger insektsholkar och vilka fåglar som gillar vilka fågelfrön...

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Tjatter Knycker tråden eftersom jag tyckte att den verkar rolig! Alltså, vad har ni dille på just nu? Det kan gälla mat, godis, tv-serie, hobby...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Sandan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar