Vad har du snöat in på just nu? (från Ungdom)

Sv: Vad har du snöat in på just nu? (från Ungdom)

Mmmmm, naturgodiset har fått en nykomling ...mandel doppad i choklad och rullad i hockeypulver....det är det bästa jag veeeeeet :D

Kl*

Californication, serien alltså :D När det kommer till musik så är jag just nu lite insnöad på the piano guys (och så verkar jag dessutom insnöad på att skriva en massa slarvfel idag, har fått rätta mig själv hur många gånger som helst :p )

Pet rescue saga har jag nyss haft beroende till. Men jag är fast på bana 145 och det har gjort att jag inte spelar så mycket mer.

Tonfiskröra var det förr, men jag upptäckte att jag inte tål tonfisk, blir allt riktigt riktigt dålig av det varje gång, så har jag fått ersätta det behovet av något annat...

Huvudsallad, ändarna längst mot roten är gudomligt goda, det och stekta kantareller och pärltomater kan jag äta som godis.

TVserien The Walking Dead som snart börjar igen. Jag ser gamla avsnitt och sånt nu i väntan på nya, jag längtar verkligen! :o

Musik av London Symphony Orchestra.
Johann Pachelbel med sin, vet inte vad den heter egentligen men...

http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck

Heter den inte bara Canon in D? Eller nåt. Jag kan inget om klassisk musik, inte ett dugg, namnen är grekiska för mig, men älskar det! Det är musik, det är njutning, det är som inget annat i musikväg!
Jag är ensam om den smaken i min familj, blir mobbad för det och kallad utomjording, men ack vad jag gärna är en utomjording på riktigt om jag bara får fortsätta älska det här :D:love:

Jag har precis lämnat Walking Deadberoendet men väntar på nya säsongen. Innan dess var det Downtown abbeyberoende. Jag har en viss förmåga att fastna i serier som man kan se på nätet. Har inte tid eller tålamod att kolla på TV och vänta på nästa avsnitt.

Jag har precis lämnat Walking Deadberoendet men väntar på nya säsongen. Innan dess var det Downtown abbeyberoende. Jag har en viss förmåga att fastna i serier som man kan se på nätet. Har inte tid eller tålamod att kolla på TV och vänta på nästa avsnitt.

Nej det här väntandet är olidligt just nu :D

Eftersom jag just nu går en kurs i rörelseanalys är jag helt insnöad på det. Sen är jag besatt av bärplockning, men det börjar tyvärr lida mot sitt slut.

Ahhh..

Jag minns när vi läste gånganalys i plugget.. Jag tror jag analyserade främmande människors gång i flera månader efter, trots att läraren var hemskt dålig.

Just nu är jag inte så himla insnöad på nåt, möjligtvis träning med hästen. Hon har mer eller mindre stått i 2 år och är äntligen såpass frisk att jag vågar tnka tanken på tävling... Så nu vill jag bara träna och bli bättre på att rida :-)

/Lavinia

Jag anmäler mig i klubben för candy crush-beroende. Alldeles för beroendeframkallande:mad:.
Naturgodiset cashewnötter doppade i mörkt choklad:d

Fruktansvärt äcklig är den, om ni syftar på Loka choklad. uuuuhhhh:yuck::yuck:

Skriver också under på detta! Är en chokladälskare utan dess like men jag höll allvarligt talat på att spy av den äckliga, konstgjorda eftersmaken:crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: WildWilma
·
Tjatter Helt fräckt härmar jag en tråd på ett annat forum :D Vad har du snöat in på just nu? En viss tv-serie, en maträtt eller en ny hobby... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
16 024
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka