Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Det är fint :)

kl
Väldigt ofrivilligt kemi. Hela min värld består av kemi. Tills Januari.
Då ska jag inte tänka mer på kemi på något år.

Kl

Puttar upp denna förträffliga tråd! :D

Jag har snöat in på turkisk yoghurt, så himla gott :d

Jag har snöat in på 14-1500-talets England. Otroligt dramatisk period full av fascinerande människoöden.

Just nu har jag snöat in lite på sommarplaneringar, detta innebär Motala (göta kanal) och Gotland (visby). :)

kl

Jag har snöat in på alla möjliga onödiga mobilspel som Bakery Story os.v :o

Just nu har jag snöat in lite på sommarplaneringar, detta innebär Motala (göta kanal) och Gotland (visby). :)

Åh, båda ställena skulle passa ypperligt i min sommarplanering också!

-----------
Just nu har jag snöat in på vaniljyoghurt med frysta bär och kanel :d

//r

kl

just nu har jag snöat in mig på att springa, har fått för mig att jag ska orka springa en mil till sommaren, vi får se hur det gå!

*KL*
Jag har snöat in mig på serierna House of Cards och Supernatural (= Netflix) samt "Quotes" och "Humor"-taggarna på Pinterest. Otroligt produktivt! :o

Jag är insnöad på Subway-mackor och skulle kunna äta tre mål om dagen på eller från Subway... är total periodare vad gäller mat.

Jag har snöat in på smink, jag har alltid älskat smink. Men just nu är det lite överdrivet! Jag kan sitta i timmar på Youtube och titta på olika sminkvideos. ;D Jag har inte alls råd med detta nu så jag måste försöka distrahera mig med annat!

Haha, jag är också matperiodare! Just nu äter jag mest bara mackor och äppelchips... Väldigt mycket äppelchips :o:d

House of Cards var jag insnöad på för några dagar sen men nu har jag sett alla avsnitt… Såå bra!

Oooh nu har jag hört så mycket om House of Cards att jag nog kommer vara insnöad på det jag också snart! :D

Annars är jag just nu helt insnöad på Breaking Bad (i synnerhet och Netflix - nykär :love: - i allmänhet). Kan väl (ännu) inte riktigt fatta hur den serien kan ha fått sådana överjordiska recensioner, men fast är jag lik förbannat. När jag har mina trötta dagar (ofta just nu) går jag hela dagen och bara längtar hem till soffan och BB. :p

(Ser att jag visst har snöat in något på parenteser också!)

knapp

Jag har snöat in på rysk yoghurt med hallon, sååå gott! Och saltlaktrits. Ska tillbringa de närmsta två veckorna i ett land långt borta där saltlaktrits inte existerar så halva packningen lär bestå av godispåsar :p

och Anna: Haha kul med fler matperiodare, sån är jag med. Blir typ samma grej till varenda måltid i två-tre veckor och sen byter jag produkt/maträtt och gör samma med den^^.

//r

*kl*

En till matperiodare, just nu är det (garants) vaniljkvarg som gäller :love:
Tidigare var det tacos som gällde ca. 2-3 år :P

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Tjatter Knycker tråden eftersom jag tyckte att den verkar rolig! Alltså, vad har ni dille på just nu? Det kan gälla mat, godis, tv-serie, hobby...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Sandan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar