Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

kl

Jag är insöad på burkar och böcker + anteckningsblock:p

Är även insnöad på min kokosolja.

Nu är det inte lika extremt längre, men just i augusti var jag extremt insnöad på jogging. Joggar nu med, men är inte lika nördig med avstånd och hastigheter:p

Fan vad häftigt! :) Fast jag förstår sambon, jag skulle inte heller vilja bli uppdragen på scenen! :p
Jag gick med min mamma, vi satt lite högre upp, men fortfarande rätt långt ner, så vi såg jättebra, hade en väldigt bra överblick över hela scenen! Jag var nästan mest imponerad över clownerna, mest för att jag hatar clowner i vanliga fall, men nu så skrattade jag så jag grät, vilket känns som ett rätt bra betyg! Allt det andra "visste" man ju redan skulle vara bra liksom, så clownerna överraskade mest.

Vi blev också väldigt positivt överraskade av clownerna. :D Jag dog nästan av skratt när den lilla clownen tittade på den större med enorma ögon och sa "Älskar dääääääj". :rofl:

Corde lisse är en typ av luftakrobatik där man använder sig av ett vertikalt hängande rep.

Det som gör att det tilltalar mig är nog det avskalade, enkelheten i att det bara är ett rep liksom, och kanske att det påminner om en mindre statisk mer komplex form av pole i vissa rörelser osv, jag älskar pole. På tal om det så tycker jag det är jätteroligt att pole nu plockats upp på cirkusarenorna, det finns ju definitivt element av luftakrobatik också i pole (fast den nära släktingen chinese pole är väl fortfarande den dominerande formen av pole på cirkus, gissar jag).

Det låter asballt! :) Håller du på själv, eller tittar du på filmklipp? :)

Det låter asballt! :) Håller du på själv, eller tittar du på filmklipp? :)
Pole håller jag på med själv, dock har jag uppehåll nu då jag inte har tillgång till en pole (har ingen egen) så det är lite abstinens. :D Corde lisse är jag hittills bara fascinerad av på håll men tänker definitivt prova när jag får tillfälle. Jag kan se flera paralleller till pole som sagt men det är ju betydligt flexiblare material så det skulle vara jättekul att prova.

Ett alternativ skulle kunna vara aerial silk, det verkar vara vanligare med det än med corde lisse, men av någon anledning tilltalar det inte mig lika mycket som rep. Aerial hoop/lyra skulle jag också kunna tänka mig att prova. Men helst corde lisse

Och trapets också egentligen nu när jag tänker på det...

... insnöad på cirkus som sagt... min nya besatthet. :D

*kl*

Sabrina Tonårshäxan, pingvinstänger och inredning (flyttar till en ny och fin lägenhet på torsdag).

kl

Här är en till som snöat in på morotskaka (perfekt ju, man får hela kostcirkeln i EN KAKA!!), Leonardo di Caprio, disksvampar :love:

KL

Halvfabriktas kycklingschintzel från netto, åt samma middag två dagar i sträck.:d
Sova på soffan.:p
Min everest vinterjacka.:love:

Jag är en mästare på att snöa in mig på saker! Har ett par saker i taget, och det är det enda som existerar i min värld :o

Har varit insnöad på vinterjackor (:p) ett tag nu, men efter att ha köpt min Parajumper kan jag äntligen släppa det! För ett tag i alla fall ;)

Har tvingats att snöa in mig på Högskoleprovet (igen) och även fått ovanan att kolla igenom alla listor på Forbes istället för att plugga :o Så otroligt beroendeframkallande O_o

kl

Jag har snöat in mig på träningsbyxor. Tajta, springbyxor. Gärna med en liten dragkedjeficka på röven.
Har inga pengar, jag vill så gärna ha ett par till!:arghh:

Kl
Tåg, tåg, tåg! Snart dags för LiA igen! Och Mcennedys glass Bananalicious, hjälp vad god den är.

Tomater i ugn med örtsalt på och fetaost :love: jag har nu ätit det fyra dagar i rad, och ska strax slänga in ett par i ugnen.

Knapp.

Vilken rolig tråd det här är! Man får liksom lite inspiration till hur man ska variera sin vardag :D

Jag har snöat in på att ha levande ljus tända så fort jag är hemma, att spela gitarr, Community (så otippat, men jag har verkligen aldrig sett en roligare serie!) och tyvärr lösgodis eftersom det snart är tenta på g...

*kl*

Just är jag rätt insnöad på Yollibox, Japp, spinning och att sakna mina föräldrar.

Jag har snöat in på naturell yoghurt med skivad banan, valnötter och lönnsirap :d

KL

Jag har helt snöat in på min sambo. Sitter och längtar ihjäl mig hela dagarna efter honom.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Tjatter Knycker tråden eftersom jag tyckte att den verkar rolig! Alltså, vad har ni dille på just nu? Det kan gälla mat, godis, tv-serie, hobby...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Sandan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar