Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

det här är ju verkligen min tråd då jag snöar in på saker hela tiden :D

Just nu är jag insnöad på:
Min hemtenta eftersom det är inlämning den här veckan.
grön pesto med pasta :love:
lax

Knapp

För tillfället är jag väldigt insnöad på motorforum då jag försöker luska ut vad för elfel min bil lider av:p

Annars är jag insnöad på råttbebisar också, speciellt eftersom jag ska hämta hem en i helgen. Åh, kan.inte.sluta.längta:love:

Har väl varit insnöad ett tag nu, men The Vampire Diaries :p Och då inte bara serien i sig, utan framför allt "fanmade" YT-videos med klipp därifrån. Jag är helt up-to-date med alla shipwars, OTPs, AUs mm :D
Jag har även en egen spellista endast tillägnad mitt "OTP of all OTPs" som jag lyssnar på konstant.

Och så får man väl säga att jag är insnöad på treårstest, har ett fint excel-dokument där jag har skrivit in alla resultat för över 450 avkommor till lite drygt 120 olika hingstar. Väntar bara på att en sista förening ska publicera resultat sedan ska jag göra sammanställning med massa statstik och sedan rangera hingstarna efter allt som går att rangera :d

Jag borde ha varit insnöad på Materialkemi och Ellära eftersom det är det jag tentade förra veckan och imorgon, men assååå pallah :banghead:

Två saker:
babyspenat och kikärtor
soltorkade tomater och halloumi

jag äter det typ hela tiden! :crazy:

Cracker Jack's :love:
Ramlösa/Loka
Skyrim :o

Kan man inte snöa in på att börja träna eller något istället? :angel:

kl

- Call of Duty-fanfics på Fanfiction, trots att allt överflöd av onödig homoerotik får mig att skämmas så jag rodnar och måste gömma ansiktet bakom händerna. Men det är som en bilolycka, jag MÅSTE läsa trots att jag hatar dem.

- Isglass

- Sminktips och smink. Jag har blivit besatt, min lägenhet ser ut som en sminkbutik och jag som en sminkdocka.

Men, shounen ai kan man ju inte vara utan ^^

Det får jag nog också lägga till på min lista. :o

kl.

Åh en tråd för mig! Snöar alltid in mig på random saker

Fälttävlan - vilket hade varit vettigt om jag haft en ridbar häst ocksp :meh:
Cambridge College - har hittat en helt ny spännande värld jag inte visste fanns :eek:

Frukost! Vill helst äta frukost varje mål hela dagen runt. Samma frukost kanske ska tilläggas också.. Bananpannkakor (en halv banan, 1 dl äggvita, 1 tsk kokosmjöl) m. blåbär, nektarin, avocado och kokos samt pecannötter samt en finn crisp med ett kokt ägg och lite kaviar.

Mmmmmm.

Längtar till nästa frukost en minut efter det att jag har ätit upp.

Har väl varit insnöad ett tag nu, men The Vampire Diaries :p Och då inte bara serien i sig, utan framför allt "fanmade" YT-videos med klipp därifrån. Jag är helt up-to-date med alla shipwars, OTPs, AUs mm :D
Jag har även en egen spellista endast tillägnad mitt "OTP of all OTPs" som jag lyssnar på konstant.

Det här, fast med Glee är jag totalt insnöad på! + Darren Criss och Starkid-grejerna. Tumblr, YT-videos, fanfics.... för tillfället heeeeeelt körd! :o :D Jag har inget OTP egentligen, utan kan läsa det mesta om det är bra skrivet. Läser t o m RPF-fics, då har det gått långt...

En annan grej som jag är insnöad på är äpple+ mandelsmör, galet gott! :d

Usäkta men, hur mäter man upp 1dl äggvita? :o
Hur många ägg blir det det ungefär?

Det lät super gott :d

Men, shounen ai kan man ju inte vara utan ^^

Njä, när det kommer till just manga kan jag uppskatta det, men jag vill inte föreställa mig hur mina älskade, übermaskulina, testosteronstinna favoritelitsoldater har en romantisk, öm stund i varandras armar innan de ger sig ut bakom fiendelinjer...

(Även om jag nu inte kan sluta läsa/skämmas/dö ändå. Problemet är att 99% av de seriösa fanficsen förr eller senare också innehåller någon form av malplacerad homoerotik (alternativt Mary Sues) och det sabbar när jag bara vill ha osexuellt blod och våld och död, haha.)

Jag kom på en sak till: Frallor med vallmofrö på. Så. Överjävligt. Gott.

Precis som villagegirl säger så finns det på dunk. :) Jag är för snål för att slänga gulan, så köper dunken för vitan och hela ägg för när jag vill ha det.

Det är supergott, testa! Jag äter med äggvita främst för att få upp proteinhalten, men även för att jag tycker att det blir godare än med hela ägg.

kl

Knäckebröd med ost. Har struntat helt i mina matvanor de senaste två helgarna och sen fastnat i det lite, så knäckebröd it is.

Oliver och soltorkade tomater! Ah så gott! (= typ tusen vuxenpoäng till mig, som knappt ens har kunnat stoppa detta i munnen tidigare).

Vilket i sin tur leder vidare till: ICA:s salladsbar (huruvida den nu ser likadan ut överallt ...)! :d Jag köper sallad till lunch varje dag just nu. Verkligen inte så himla märkvärdigt egentligen, men sån underbar vardagslyx att kunna välja fritt och samtidigt slippa hacka, diska, stressa. Att laga mat (speciellt till matlåda) är verkligen det mest bläää-tråkiga jag vet.

Okej, jag tror att mitt bidrag till tråden kanske är det konstigaste. Lite pinsamt att skriva upp allt jag har här hemma :o

Kålrötter :o (som mos eller soppa)
råa champinjoner
kikärtor/bönor
matkorn
kvarg
paprika
äpplen
päron
vaniljpulver
flytande hermesetas
saffran

För att inget ska ta slut är jag en sådan som "bunkrar upp" och nu har jag helt seriöst ca 18 äpplen, 10 päron, 7 paprikor, 800 gr champinjoner och 13 förpackningar kvarg i kylskåpet. I skafferiet har jag 7 burkar vaniljpulver, 10 flaskor hermesetas och 5 förpackningar saffran :p

Haha, jag låter ju helknäpp ju, snacka om att dra allt till det extrema. Jag är lite av en allt eller inget person. Sen äter jag såklart inte upp allt på en gång men jag måste se till att det alltid finns hemma och på lager.

Och just det, jag är en sådan som alltid följer en serie på swefilmer för jag orkar inte med filmer och jag har sådan beslutsångest så ser jag en serie behöver jag aldrig välja utan det är bara att sätta på nästa avsnitt. Just nu är det 90210 som går här hemma. Också lite pinsamt val av serie men jag behöver inte tänka eller engagera mig så mycket i det och lite roande är den iaf.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Tjatter Knycker tråden eftersom jag tyckte att den verkar rolig! Alltså, vad har ni dille på just nu? Det kan gälla mat, godis, tv-serie, hobby...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Sandan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Min man är död