Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Jösses vilken härva - STOOOOOR KRAM :heart
Jag kan säga åt Einar att ta solen med på en runda över mellansverige - det behöver du!!
Skicka honom åt mitt håll resten av augusti, nu börjar min semester nästa vecka! :up:
@Snurrfian, det är så jäkla jobbigt när allt elände kommer i flock. Tyvärr verkar skiten trivas med sällskap, en och en klarar man ju av bekymrena men när de envisas med att ta med sig hela släkten + kompisarna när de våldgäster blir man väldigt trött. :crazy: Du får låna Einar den här veckan, sen får du dela med dig av honom. ;)

Skicka honom åt mitt håll resten av augusti, nu börjar min semester nästa vecka! :up:
@Snurrfian, det är så jäkla jobbigt när allt elände kommer i flock. Tyvärr verkar skiten trivas med sällskap, en och en klarar man ju av bekymrena men när de envisas med att ta med sig hela släkten + kompisarna när de våldgäster blir man väldigt trött. :crazy: Du får låna Einar den här veckan, sen får du dela med dig av honom. ;)
och @Scata och @Jeps :love:
Jag lovar att dela med mig av Einar om han hittar hit! :up:

@Snurrfian: *stor megakram* :heart

Det är för j-ligt när en bekymmersfront glider in. Jag brukar säga till mig själv (eller ja, jag brukar få skrika) att lös ett problem i taget och försök släppa de saker man inte kan påverka eller göra något åt på en gång. Lättare sagt än gjort, jag vet...

Du får gärna ta Einar ett tag (han kanske kan hjälpa till att få ner de gamla tapeterna?). Här är det ok väder även om jag skulle velat ha ett snack med den som släppte loss regn- och åskdrakarna i söndags när det var auktion. Det var lite dålig tajming om man säger så... :meh:

Skulle ju kunna börja med mitt eget hem. Av någon konstig anledning så är det mycket roligare att städa stallet. :angel:

Jag känner igen det där, mitt stall var väldigt välstädat. Mitt rum kanske var lite mer av katastrofområde :D

Som sagt, är du sysslolös kan du få komma och hjälpa till att städa gården, den såg ut som kriget efter auktionen. Särbon och jag ska väl fortsätta städa idag (undrar om några drakar hade varit användbara? eller kanske några enhörningar att plocka upp småskräpet med hornet?) men igår kom vi av oss. Det var trevligare att fritera middag till min släkting och hennes två söner istället :d Det blev friterade kycklingbitar, kycklingklubbor, räkor och älgkött. Det sistnämnda var väldigt gott men lite annorlunda, det kom fram väldigt mycket smak på det när det blev friterat.

Alltså. Idag är fjärde dagen tillbaka på jobbet efter semestern... Ungefär när börjar hjärna kicka igång så man faktiskt kan göra någon nytta? *Barret wants to know*

Mja, det beror på hur många prickar man sett på semestern. Ta antalet prickar upphöjt till 100 och dela det med 4x(8x5) så får du ett svar. Om det stämmer har jag ingen aning om :p

Senast ändrad:
@Snurrfian: *stor megakram* :heart

Det är för j-ligt när en bekymmersfront glider in. Jag brukar säga till mig själv (eller ja, jag brukar få skrika) att lös ett problem i taget och försök släppa de saker man inte kan påverka eller göra något åt på en gång. Lättare sagt än gjort, jag vet...

Du får gärna ta Einar ett tag (han kanske kan hjälpa till att få ner de gamla tapeterna?). Här är det ok väder även om jag skulle velat ha ett snack med den som släppte loss regn- och åskdrakarna i söndags när det var auktion. Det var lite dålig tajming om man säger så... :meh:
Ja herregud vilket åsk och regnväder! O_o Vi var i stugan och hade några vänner på besök så vi skulle åka och spela minigolf vid Lugnet... Vi hann spela en bana, sen öppnade sig himmeln och blixt och dunder kom samtidigt... :crazy:
Vi gav upp Falun och åkte hem istället... Här är det väl inge bättre väder men det är skönt att slippa springa ut i regnet när man ska kissa... :up:

@Snurrfian: Ok, du var alltså i stugan och kom inte och hälsade på här?! :(

Se så, spring iväg till bilen nu och pallra dig hit :up: vi ska grilla älg ikväll (ja, inte en hel då) så det är bara att titta in. Vill du ha vin kanske du ska låta bli bilen och fråga @Scata om Einar kan flyga hit dig :)

@Snurrfian: Ok, du var alltså i stugan och kom inte och hälsade på här?! :(

Se så, spring iväg till bilen nu och pallra dig hit :up: vi ska grilla älg ikväll (ja, inte en hel då) så det är bara att titta in. Vill du ha vin kanske du ska låta bli bilen och fråga @Scata om Einar kan flyga hit dig :)
Vi hade vänner på besök så det kändes lite fel att säga Hejdå jag drar och hälsar på en kompis... ;) Helt sjuk sommar, det var andra gången vi var i Falun på hela sommaren, vi var upp helgen före, kom dit vid typ 14, sov över och åkte hem dagen efter eftersom regnet bara öste ner... Nu fick vi åtminstone en fin kväll innan regnet började...

Vems stora, gråa och svårt inkontinenta drake ör det som har parkerat på himlen här egentligen?? :rage: Ska det varq så svårt att hålla rätt på sina husdjur och se till att de int ställer till besvär för andra, VAVVAVAVA? :rage::rage:
Den verkar även vara i stort behov av veterinärvård, med tanke på hur den pissar konstant! Njurproblem eller diabetes pga fel kost antar jag. :cry: Neo-virgins är INTE samma sak som jungfrur, när ska folk lära sig det egentligen! :banghead: :banghead:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar