App?
Använder renfällen app?
Jag kan inget om appar, kanske därför hen är ledsen och inte kan kommunicera med mig..
Du får uppfinna en app för renfällar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
App?
Använder renfällen app?
Jag kan inget om appar, kanske därför hen är ledsen och inte kan kommunicera med mig..
Jobbar du två timmar? Är det tillåtet ?Vilken fruktansvärt hård arbetsdag det varit. Upp kl 0645, köra första lasset vid 0730 och sedan andra lasset vid 8. Inte klar för dagen fören klockan var 0915. Känner mig fullständigt slutkörd efter detta hårda arbetspass...
Jobbar du två timmar? Är det tillåtet ?
Du har ett bra jobbJa, den här veckan är det tillåtet eftersom det är semester
I morgon blir det 7 timmar, onsdag ca 4 timmar, torsdag 2 timmar och fredag 2 timmar.
Nästa vecka vet jag inte riktigt än, men ungefär som den här veckan om inga kunder ringer och behöver ett extra lass med pall
Du har ett bra jobb
Årligt... räknas det om jag bara varit där en gång? Och inte åker dit i år?Då har jag ju två nära grannar, du och @Blacksmithfarm. Sedan bör det ju vara dags för @Barrets årliga besök hos sin syster i Ulricehamn så jag röstar för en träff i Ulricehamn och att vi försöker hyra några stugor där för träff/party/samkväm samt övernattning för de av oss som inte kan låta bli "vuxen"drickat
Amen to that! de hoppade tydligen över sommaren här uppe i år... var bara 9 grader varmt när jag körde hem från prickikorvarnas uppfödare igår kvällJeps och @Barret ansöker om drakträff längre norrut. Ta gärna med Einar och de andra värmedrakarna. Hann ut med hundarna i de 20 minuter sol som trängde fram innan himlen öppnade sig igen.
Inte ens den lokala festivalen som brukar ha bra ordning på vädergudarna har lyckats i år.
Barret har varit på semester och hunnit med tre turer över gränsen till Finland, samt tre utställningar på blågul mark. Nu är trädet åter rotat i kontorsstolen, i ungefär en månad till innan det bär av till andra sidan Skandinavien (Norge alltså) i september. På grund av hutlösa kostnader för surf (och ren jävla lathet) så har Barrträdet tillfälligtvis glömt bort hur man postar inlägg på Buke. F'låt!
Årligt... räknas det om jag bara varit där en gång? Och inte åker dit i år?
Amen to that! de hoppade tydligen över sommaren här uppe i år... var bara 9 grader varmt när jag körde hem från prickikorvarnas uppfödare igår kväll
In other news så går husjakten vidare. Sket sig med huset jag verkligen ville ha, det behövde dräneras och det ids jag inte göra. Har nu hittat ett annat som verkar fint, men det ligger en bra bit längre bort och värms upp med direktverkande el. Däremot är det ungefär hälften så dyrt. Så sitter och klurar på om det ändå kan vara värt det och kolla upp möjligheter/kostnader för alternativa uppvärmningssystem (värmepump/bergvärme).
Är det inga som bor omkring hufvudstaden?
Träff norrut lät svårt.., jag har ingen drake att flyga på..,
Ni kan inte tänka er att mellanlanda ett tag i Mellansverige? Eller jag kan gå med på Dalarna också, då är vi två som skulle blir glada eller vad säger du @athena_arabians ?Einar och jag har varit vid den norrländska kusten och solat och badat - hur har ni haft det?
Nu är det kort mellanlandning inför ett besök i landet med dom vilda russina och de höga stengubbarna. Vi tar solen med oss för säkerhets skull (ifall att ni saknar den så vet ni var den är menar jag...).
Pssst *viskar*, jag tror att Einar och solen har en fling
Jösses vilken härva - STOOOOOR KRAMJag känner att jag räcker liksom inte till...