stjarnhimmel
Trådstartare
NCIS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, vill du ha den med eller utan hår? Är den garvad borde den inte håra, å andra sidan tål de inte att man går på dem heller då hårstråna är ihåliga och bryts lätt. Är den bara torkad kommer den fortsätta håra.Jag vill att min fäll på golvet ska sluta håra..
Jag tror att det är kört... Jag har för mig någonstans i bakhuvudet att det är vårat varma inomhusklimat som ställer till det, de trivs bättre i kyla.Jag vill att min fäll på golvet ska sluta håra..
Ok. Bara att acceptera.Jag tror att det är kört... Jag har för mig någonstans i bakhuvudet att det är vårat varma inomhusklimat som ställer till det, de trivs bättre i kyla.
Hen är ledsen och deprimerad..Du vet väl även att renar är flockdjur, de får inte hållas utan sällskap så det kan vara därför den fäller.
Jag tror de har svårt att få någon samhörighet, pandor brukar ju inte bry sig om så mycket mer än var den ska hitta nästa bambuskott, ICA eller Konsum? Renar är på fjället och letar lavar med flocken, pandor är mer asociala och vill ha skotten för sig själv.Hen är ledsen och deprimerad..
Hjälper sällskap av panda?
Aha..men renfällarna är slut på affären. Var ska jag hitta en kompis?Jag tror de har svårt att få någon samhörighet, pandor brukar ju inte bry sig om så mycket mer än var den ska hitta nästa bambuskott, ICA eller Konsum? Renar är på fjället och letar lavar med flocken, pandor är mer asociala och vill ha skotten för sig själv.
Blocket?Aha..men renfällarna är slut på affären. Var ska jag hitta en kompis?
Nä finns inga renar där.Blocket?
Helt ren(t) menar du? Lägg ut en annons själv, eller kolla närmsta ridsportbutik.Nä finns inga renar där.
Helt ren-fritt.
Varför ska renen vara på ridsportbutiken?Helt ren(t) menar du? Lägg ut en annons själv, eller kolla närmsta ridsportbutik.
Är det någon som kan något om renfällar?
De brukar ha fällar.Varför ska renen vara på ridsportbutiken?
Nä, inte då heller.Man måste få bort den för att kunna äta det som är under och samerna blir väldigt irriterade om någon annan än de försöker göra det
Varför man nu skulle vilja äta sagda kreatur vet jag inte riktigt, soltorkad eller rökt är den väl ok men annars... nä
Fast hen har sagt att hen inte vill ha en kompis.De brukar ha fällar.
App, app, app! Det där är fult, projicera din egen bekvämlighet på en stackars oskyldig fäll som aldrig bett om att bli flådd.Fast hen har sagt att hen inte vill ha en kompis.
Respektera renfällens önskan!
App?App, app, app! Det där är fult, projicera din egen bekvämlighet på en stackars oskyldig fäll som aldrig bett om att bli flådd.