Jag kan sätta på kaffet om en halvtimme?
Fy då, inte sätta på kaffet, är ju det gubben är till för, men brygga/koka kaffe kan du ju göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan sätta på kaffet om en halvtimme?
Min kvast är trasig så jag kan inte flyga nu. Behöver lite mer tid.,
???Fy då, inte sätta på kaffet, är ju det gubben är till för, men brygga/koka kaffe kan du ju göra
Aha.. Men det funkar inte på minModerna häxor och drak- enhörningsdrottningar använder dammsugaren att åka på. Kvasten är ju bara reserv...
Nä, han är värdelös på det. Kaffepulver över hela bänken och glömmer stänga av bryggaren.Fy då, inte sätta på kaffet, är ju det gubben är till för, men brygga/koka kaffe kan du ju göra
Fast de verkar vara konservativa.Cowboys på tv
Kanal?Fast de verkar vara konservativa.
Frun står i köket.
Och hårdhänta mot djuren
9Kanal?
Själv ser jag på Lilla huset på prärien. 4Guld
Beror på varIngen som ville ha drakträff..
Beror på var
Jag finns några mil från jönköping
Inte långt mao. Bor utanför MullsjöOch jag i Falköping
Inte långt mao. Bor utanför Mullsjö
Mobilen ville skriva botox istället.Ulricehamn? Typ Borås?
Tror inte att någon utom filmstjärnor och antirynkor människor vill bo i en Botox behållare...Mobilen ville skriva botox istället.
Bor någon här i Botox?
Hehe jag tänkte att mobilen hade humor...Tror inte att någon utom filmstjärnor och antirynkor människor vill bo i en Botox behållare...
Men, ja Ulricehamn ligger ungefär 5 mil från Borås, fast enklast för dig är att ta kvasten/tåget till Falköping och få skjuts av mig herifrån om ingen svänger inom Stockholm och plockar upp dig på/från vägen.