stjarnhimmel
Trådstartare
Konstig film på 4:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har en mustach?Jag har ändrat min röst i omröstningen ovan.,,
Gissa till vad?
Nä det var förut det.., serru..Du har en mustach?
Ryggsäck?Nä det var förut det.., serru..
NäppRyggsäck?
Har du rakat av dig mustaschen?Nä det var förut det.., serru..
Har pip-mustasch och sjömansskägg.Har du rakat av dig mustaschen?
Idioter?Vad är det för föräldrar som inte bryr sig när deras barn kastar sten i huvudet på änder?
Ja. Det måste det vara.Idioter?
Baarn är oempaiska, empati är något man lär sig. Spöa deras föräldras sönder och samman, skrik på ungarna så de kissar på sig och de kommer lära sig att det gör ont psykiskt att vara idiot.Ja. Det måste det vara.
En av pojkarna idag blev jag riktigt oroad för. Han verkade inte ha någon empati alls för djuren. Det kändes så sorgligt för det kändes som något inte stämde.
Barn som vill plåga djur,,
Personer som borde ha avelsförbud?Vad är det för föräldrar som inte bryr sig när deras barn kastar sten i huvudet på änder?
Min far tvekar aldrig att ge dylika barn en avhyvling och förklara för dem vad man gör och inte gör. Det var några sådana ungar i området de bor som efter det, och efter att de kommit över den initiala chocken över att bli tillsagda på skarpen, älskade min pappa och kom till honom så fort de såg honom. De fick lära sig hur man beter sig med och mot hundarna tex och var skitstolta när de sedan kunde visa och förklara för nya kompisar hur man beter sig med hundarBaarn är oempaiska, empati är något man lär sig. Spöa deras föräldras sönder och samman, skrik på ungarna så de kissar på sig och de kommer lära sig att det gör ont psykiskt att vara idiot.
När man är vuxen får man äta maränger före frukost. Tyvärr mår man ändå illa av att göra det
När blir det drak och enhörningsträff?
Jag kan sätta på kaffet om en halvtimme?När blir det drak och enhörningsträff?
Min kvast är trasig så jag kan inte flyga nu. Behöver lite mer tid.,Jag kan sätta på kaffet om en halvtimme?