stjarnhimmel
Trådstartare
Usch då?Inte bra. Iaf inte när de snor mina festinbjudningar...
Men är andra träd snällare?
Ekarna är väl snälla?
Men enarna är ena riktiga filurer har jag hört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch då?Inte bra. Iaf inte när de snor mina festinbjudningar...
Björkarna är väl ok, antar jag.Usch då?
Men är andra träd snällare?
Ekarna är väl snälla?
Men enarna är ena riktiga filurer har jag hört.
Dom var av släktet Enter. Många likheter med ek och bok. Problemet var bara att all Entinnorna hade försvunnit så det fanns inget sätt för dem att "förnya" sig på (läs: Omöjligt att få småenter)Vilka var träden som var med i Sagan om ringen?
Var det typ ekar?
Vart har entinnorna tagit vägen då?Dom var av släktet Enter. Många likheter med ek och bok. Problemet var bara att all Entinnorna hade försvunnit så det fanns inget sätt för dem att "förnya" sig på (läs: Omöjligt att få småenter)
.
Kalhyggen?Vart har entinnorna tagit vägen då?
Kalhyggen?
Vart har entinnorna tagit vägen då?
Kalhyggen?
Saruman?
Det är väl som vanligt, kvinnor nöjer sig inte med att glo i väggen utan vill mer och flyttar, kvar blir alla gamm-pojkar och ungkarlar som inte fattat att deras lumparhistorier och jaktskrönor bara roar dem själva.Det är det ingen som vet, det sista Enterna såg av dem var att de (utan någon som helst förklaring) vandrade västerut för många tusen år sedan...
SVEA skog
Saruman?
Men bara kvinnsen?SVEA skog
Manschauvinister är vad de är.Men bara kvinnsen?
Jag läste klåda..tänkte att oj har ni sjukdomar som går...Manschauvinister är vad de är.
Ledsen. Jag var upptagen med att leta efter min försvunna festinbjudan. Talle påstod att hen inte sett någon men med tanke på andelen kåda hen läckte undrar jag...
I´M BA'AACKJag tror Einar behöver nytt navigationssystem i nosen, han har flugit ikring här ute vid den gemensamma norska och svenska kustremsan i hela dag, fast vad jag förstår skulle han ju till mellan sverige och sprida lite sol och värme till behövande bukefalister i dag
Fint.I´M BA'AACK
Problemet är att gamle Einar har blivit så gaggig och "mammig" på äldre dar, så han följde med mig till landet med de vilda russinen men nu är vi tillbaka igen
Vi passade på att fara en sväng till gamle Einars barndom i medeltiden - det var skoj Jag hade gärna stannat kvar, men tyvärr så rycktes vi tillbaka till det bistra 2000-talet igen
Men en skicklig smyckestillverkare från bortre orienten gjorde avbilder av gamle Einar till mig i form av ett halssmycke och örhängen
Så här ser han ut
Stilig va?!!! Gamle Einar
Det är den infällbara modellenFint.
Hur kommer det sig att han bara har tassar på nedersta bilderna? Kanske är konstnärens tolkning? Eller så har han de nya tassarna som kan fällas in.
Hehe.. Han är allt lite fåfäng..Det är den infällbara modellen
(sen bad han om lite "ungdomligt uttryck" inför halsbandet... )