Ogräsrensning, hagar, staket, gräsklippning och tak väntar på förvisa .. eh, frivilliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ogräsrensning, hagar, staket, gräsklippning och tak väntar på förvisa .. eh, frivilliga.
Jag kan utöka Gulag-erbjudandena med gratis motion med röjsåg i min sommarhage samt sommarspecialen som endast kommer en gång om året, stallskurning! Först leker man med grep och skottkärra, sedan blir det lek med vatten, skurborstar, trasor och högtryckstvätt! Unikt tillfälle, återkommer inte förrän nästa sommar!
Hmpf. Det finns minsann en hederlig Husqvarna att röjsåga med så mycket man orkar här på Gulag med, och förutom en pensionerad motorsåg av samma märke kan man få roa sig med en nästan ny Johnsered. För övrigt finns det bara ett Gulag på den här sidan Finska viken och det är hos undertecknad!
Vattvälling går att fås mot tillägg, annars får man nöja sig med nyskördat, nygrillat och övernattning i pool, hängmatta, bykhus, hönshus, friggebod, stall eller övriga uthus. För de mindre sparsmakade finns även sängar inomhus, fast då tillkommer golvläggning.
Jajaja, skyller på gårdagens kräftor.Jag har bara en fråga... Är Johnsered Jonsereds amerikanska kusin? Jag håller mig nog hellre till pursvenska motorsågar som Husqvarna
Jajaja, skyller på gårdagens kräftor.
Attans att det var såna vi fick tag på igår... Men sjukt roligt hade vi!Aha, jag förstår. Jag har hört att man kan bli lite yr av vissa sorter
Hmm, sälja biljetter vore nog något! Blir lite mer intressant så? Kanske döpa om det till boot-camp (så VISSA inte får hissy-fits ) och slänga in att man utan extra kostnad kan få bli vrålad åt att ÖÖÖÖÖÖÖKKKAAAAA av en veteran från främlingslegionen?Verkar vara ett fint erbjudande.
Vad kostar en halv-/ heldags biljett, finns det mat att köpa eller ingår mat i biljetten samt finns det hotell i närheten ifall man vill utöka besöket över flera dagar?
Vägbeskrivning till Gulag postad.
Jag har bara en fråga... Är Johnsered Jonsereds amerikanska kusin? Jag håller mig nog hellre till pursvenska motorsågar som Husqvarna
Jajaja, skyller på gårdagens kräftor.
Sovmorgon, vad är det? Sommar, sol, ledigt. Sova gör jag i vinter istället.Inte för att vara "sån", men har ni aldrig hört talas om SOVMORGON
Är det bara vanlig galenskap som gör att man postar inlägg i denna tråd kl.06.27 och 06.38 en söndagnästanmittinatten
Jag hoppas verkligen inte att det är smittsamt...
Men då går jag i ide...Sova gör jag i vinter istället.
Jag önskar att min kropp tänkte så...Sovmorgon, vad är det? Sommar, sol, ledigt. Sova gör jag i vinter istället.
Hehe... du är igång igen och raggar arbetskraft...Hmpf. Det finns minsann en hederlig Husqvarna att röjsåga med så mycket man orkar här på Gulag med, och förutom en pensionerad motorsåg av samma märke kan man få roa sig med en nästan ny Johnsered. För övrigt finns det bara ett Gulag på den här sidan Finska viken och det är hos undertecknad!
Vattvälling går att fås mot tillägg, annars får man nöja sig med nyskördat, nygrillat och övernattning i pool, hängmatta, bykhus, hönshus, friggebod, stall eller övriga uthus. För de mindre sparsmakade finns även sängar inomhus, fast då tillkommer golvläggning.