Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Jag kan utöka Gulag-erbjudandena med gratis motion med röjsåg i min sommarhage samt sommarspecialen som endast kommer en gång om året, stallskurning! Först leker man med grep och skottkärra, sedan blir det lek med vatten, skurborstar, trasor och högtryckstvätt! Unikt tillfälle, återkommer inte förrän nästa sommar!

Jag kan utöka Gulag-erbjudandena med gratis motion med röjsåg i min sommarhage samt sommarspecialen som endast kommer en gång om året, stallskurning! Först leker man med grep och skottkärra, sedan blir det lek med vatten, skurborstar, trasor och högtryckstvätt! Unikt tillfälle, återkommer inte förrän nästa sommar!

Verkar vara ett fint erbjudande.
Vad kostar en halv-/ heldags biljett, finns det mat att köpa eller ingår mat i biljetten samt finns det hotell i närheten ifall man vill utöka besöket över flera dagar?

Hmpf. Det finns minsann en hederlig Husqvarna att röjsåga med så mycket man orkar här på Gulag med, och förutom en pensionerad motorsåg av samma märke kan man få roa sig med en nästan ny Johnsered. För övrigt finns det bara ett Gulag på den här sidan Finska viken och det är hos undertecknad! :mad:

Vattvälling går att fås mot tillägg, annars får man nöja sig med nyskördat, nygrillat och övernattning i pool, hängmatta, bykhus, hönshus, friggebod, stall eller övriga uthus. För de mindre sparsmakade finns även sängar inomhus, fast då tillkommer golvläggning. ;)

Hmpf. Det finns minsann en hederlig Husqvarna att röjsåga med så mycket man orkar här på Gulag med, och förutom en pensionerad motorsåg av samma märke kan man få roa sig med en nästan ny Johnsered. För övrigt finns det bara ett Gulag på den här sidan Finska viken och det är hos undertecknad! :mad:

Vattvälling går att fås mot tillägg, annars får man nöja sig med nyskördat, nygrillat och övernattning i pool, hängmatta, bykhus, hönshus, friggebod, stall eller övriga uthus. För de mindre sparsmakade finns även sängar inomhus, fast då tillkommer golvläggning. ;)

Jag har bara en fråga... Är Johnsered Jonsereds amerikanska kusin? :confused: Jag håller mig nog hellre till pursvenska motorsågar som Husqvarna :)

:angel: :D

Verkar vara ett fint erbjudande.
Vad kostar en halv-/ heldags biljett, finns det mat att köpa eller ingår mat i biljetten samt finns det hotell i närheten ifall man vill utöka besöket över flera dagar?
Hmm, sälja biljetter vore nog något! Blir lite mer intressant så? Kanske döpa om det till boot-camp (så VISSA inte får hissy-fits :cool: ) och slänga in att man utan extra kostnad kan få bli vrålad åt att ÖÖÖÖÖÖÖKKKAAAAA av en veteran från främlingslegionen?
Överlevnadsträning (dvs fixa din mat själv) och övernattning undr bqr himmel för den som vill, annars finns hotell ett par km bort.
Hmm, tål att tänkas på. Finns ju de masoc, öh, människor som verkar gilla sånt :confused:

Jag har bara en fråga... Är Johnsered Jonsereds amerikanska kusin? :confused: Jag håller mig nog hellre till pursvenska motorsågar som Husqvarna :D
Jajaja, skyller på gårdagens kräftor. :angel::angel::angel:

Inte för att vara "sån", men har ni aldrig hört talas om SOVMORGON :confused::confused:

Är det bara vanlig galenskap som gör att man postar inlägg i denna tråd kl.06.27 och 06.38 en söndagnästanmittinatten :confused::crazy:
Jag hoppas verkligen inte att det är smittsamt... :nailbiting:

Tant Karlsson funderar på att trängas med en drös människor klädda som läderbögar i helgen... dvs Sabaton Open Air - Rockstad Falun :)

Ett av banden tyckte jag hade en låt som passade här :D

Är det någon som vill göra mig sällskap?

Hehe... du är igång igen och raggar arbetskraft... :mad:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?