Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu blev jag hungrig. Måste nog fixa lunch. Kommer nog hålla på till mitt i natten på tisdag.Se, där har du din deadline personligen skulle jag nog inte anse att den är död ännu, bara i koma. Imorgon eftermiddag kan den nog anses vara död. Kl 12 natten till onsdagen är den likstel
Bara om jag också får en blå trikåoverallOch så börjar vi veckan med ett rejält danspass!
Indiens fotbollslandslag?Och så börjar vi veckan med ett rejält danspass!
Vem gör det?Jag förstår ingenting av denna tråden...
INGENTING
Är det någon av de här trådarna som någon förstår?Vem gör det?
Jag tror inte detÄr det någon av de här trådarna som någon förstår?
Vem gör det?
Är det någon av de här trådarna som någon förstår?
Jo men det var massa siffor nämnda...
Och sen plötsligt en tomte.. Vet inte hur han hamnade mitt bland siffrorna?
Nä inte mitt fel att tomten saknar lokalsinne och gick vilse....Ditt fel
förlåt men nu är jag något så fruktansvärt trött på det här förbannade vädret så att jag håller på att bli tokig! Jag vill vara ute i trädgården och hålla på, inte hålla på och städa inne!! Bara för att det där jävla regnet pissade ner hela förmiddagen och när det slutade så började det storma istället, så har jag städat köksskåp och målat insidan på en låda som var mer än lovligt sliten, diskat alla bestick, plus bestickslådan... Dammsugit och plockat, jag vill inte mera nu!! Nu tänker jag trotsa vädret och promenera 6 km när sonen har fotbollsträning....
Ujj, ambitiöst! Jag har lyssnat ljudbok hela danförlåt men nu är jag något så fruktansvärt trött på det här förbannade vädret så att jag håller på att bli tokig! Jag vill vara ute i trädgården och hålla på, inte hålla på och städa inne!! Bara för att det där jävla regnet pissade ner hela förmiddagen och när det slutade så började det storma istället, så har jag städat köksskåp och målat insidan på en låda som var mer än lovligt sliten, diskat alla bestick, plus bestickslådan... Dammsugit och plockat, jag vill inte mera nu!! Nu tänker jag trotsa vädret och promenera 6 km när sonen har fotbollsträning....
Meh, siffer-nissar har du väl hört talas om. Och alla nissar jobbar ju hos tomten...Jo men det var massa siffor nämnda...
Och sen plötsligt en tomte.. Vet inte hur han hamnade mitt bland siffrorna?
Åh varning för barn. kan den utantill. Flygkaptenerna är bäst! Väärlden - har den flygplats? ?jag har beställt en soffa (en rooosa )
Så nu måste jag städa, så att de kommer åt att hämta den gamla och ställa in den nya när leveransen kommer...
Än så länge har jag röjt soffbordet (ska bytas ut det med, framöver...) och... ....nä, det var allt...
Istället sitter jag och lyssnar på "varning för barn"
Om du hade förstått något hade något varit allvarligt fel med denna tråd. Förståelse är överskattat och förbannat tråkigt. Bättre att bli förvirrad och göra mig sällskap i min bubbla.Jag förstår ingenting av denna tråden...
INGENTING
Åh varning för barn. kan den utantill. Flygkaptenerna är bäst! Väärlden - har den flygplats? ?