stjarnhimmel
Trådstartare
Jaha...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä?Jaha...
Joho.Jaha...
Nähä?
Joho.
Men idag är jag gladare. Har varit och ätit lyxig hotellfrukost med syster...gratis..
Åh.. hoppas det går bra..Själv är jag inte glad. Akutbesök hos vet idag efter tandrensning på Hugo fd Huggtand igår. Kraftig svullnad i och runt munnen, temp över 40 grader och nu väntar vi på vet och resultat från röntgen.
Kraken ligger inne på dropp, antibiotika och kortison. Tempen var 40,4 när vi kom in och han har fått lunginflammation, troligen pga saliv som runnit ner i lungorna på honom under ingreppet igår. Svullnaden kom från ena spottkörteln som blivit igensatt efter gårdagen så saliven har tagit vägen in i mjukdelarna istället så han är helt igensvälld i munnen. När jag var förbi och pratade med veterinär vid 15-tiden hade tempen sjunkit till 39,9 så det är ju bättre iaf, men jag kunde inte hålla tårarna borta när de bar iväg honom till röntgen i förmiddags.Själv är jag inte glad. Akutbesök hos vet idag efter tandrensning på Hugo fd Huggtand igår. Kraftig svullnad i och runt munnen, temp över 40 grader och nu väntar vi på vet och resultat från röntgen.
Stackars liten Och stackars dig som ska lösa ut honom!Kraken ligger inne på dropp, antibiotika och kortison. Tempen var 40,4 när vi kom in och han har fått lunginflammation, troligen pga saliv som runnit ner i lungorna på honom under ingreppet igår. Svullnaden kom från ena spottkörteln som blivit igensatt efter gårdagen så saliven har tagit vägen in i mjukdelarna istället så han är helt igensvälld i munnen. När jag var förbi och pratade med veterinär vid 15-tiden hade tempen sjunkit till 39,9 så det är ju bättre iaf, men jag kunde inte hålla tårarna borta när de bar iväg honom till röntgen i förmiddags.
Jag fasar för vad det kan kosta att lösa ut honom i kväll!
Pandan borde skriva klart sin barnbok istället för att sitta här och drällaTralla lalla la..,
Ja, the botten is nådd i min plånbok. Min bil som inte gick igenom besiktningen var tänkt att få en kula i kylaren, men nu vet jag inte hur jag ska göra. Har inte råd att laga den och inte råd att köpa en mindre sämre begagnad, inte efter de här veterinärräkningarna. Gårdagen gick på 8300 ... vad det kostar att åka in akut idag + syrgastält vågar jag inte ens tänka på.Stackars liten Och stackars dig som ska lösa ut honom!
Pandan orkar inte ikväll..Pandan borde skriva klart sin barnbok istället för att sitta här och drälla
Buke kramar allt vad Buke kan. Trist nr det blir så. Men går det bra för filuren?Ja, the botten is nådd i min plånbok. Min bil som inte gick igenom besiktningen var tänkt att få en kula i kylaren, men nu vet jag inte hur jag ska göra. Har inte råd att laga den och inte råd att köpa en mindre sämre begagnad, inte efter de här veterinärräkningarna. Gårdagen gick på 8300 ... vad det kostar att åka in akut idag + syrgastält vågar jag inte ens tänka på.
Det är ett skit när allt kommer samtidigt och man har liksom inget val, bil måste man ha och djuren går först i allt... Jag önskar att jag hade massor av pengar att ge bort... Kramar om rejältJa, the botten is nådd i min plånbok. Min bil som inte gick igenom besiktningen var tänkt att få en kula i kylaren, men nu vet jag inte hur jag ska göra. Har inte råd att laga den och inte råd att köpa en mindre sämre begagnad, inte efter de här veterinärräkningarna. Gårdagen gick på 8300 ... vad det kostar att åka in akut idag + syrgastält vågar jag inte ens tänka på.