Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För övrigt kan jag nog säga att jag är en bra flickvän. Imorgon på väg till särbon (aka borraren) ska jag köpa 40l hydraulolja till honom för han hann inte handla själv idag. Jag tycker nog det kvalificerar som tom en mycket bra flickvän, eller?
Faaaaast, räcker inte en tub glidkräm i veterinärstorlek (1 liters varianten) för er för en helg då? Eller tar redskapen stryk om det inte finns tillsatser
Mäh, sex är väl inte allt i livet? Inte när det finns så fina batteridrivna pojkvänner. Du får helt enkelt ragga upp en roomie utan sexetAlltså.. Jag funderar på detta med relationer och sexualitet...
Egentligen skulle jag vilja ha en relation med en hästtjej. Vi kunde ha en hästgård och massa hästar och hundar. Inomhus kan vi ha en lägenhet som mest består av en garderob, ett stort syrum, och så ett kök fullt med cupcakes och teer.
Problemet är bara att jag blir inte kär i tjejer. Och inte sexuellt attraherad heller...
Vad gör man då? Jag skulle vilja ändra min sexualitet...
Så jag kan ha en relation med en tjejig hästtjej.
Jo batteridrivet är bra men ibland vill jag ha annat också..,jag vill ha en man i sovrummet men annars vill jag leva med en hästtjej. Tyvärr blir jag nog inte kär i henne..Mäh, sex är väl inte allt i livet? Inte när det finns så fina batteridrivna pojkvänner. Du får helt enkelt ragga upp en roomie utan sexet
Vad är storstaden?Undrar om jag törs åka och lämna blodprover i dag i storstaden... Igår hade vi ett väpnat rån, bombhot mot polisen och ett segelflyg som landade på vägbanan... Men det borde betyda att det är lugnt där idag va?
Vi bor mitt emellan två städer, den ena är liten "lillstaden" den andra är större "storstaden" Mycket enkelt! Sverige femte största stad för att vara helt exakt!Vad är storstaden?
New york, London, Säffle?
Vi bor mitt emellan två städer, den ena är liten "lillstaden" den andra är större "storstaden" Mycket enkelt! Sverige femte största stad för att vara helt exakt!
Då får man fundera på om det finns någon liten stad i närheten av Linköping eller Västerås!Beroende på vilken lista man kollar på är det Västerås eller Linköping
Hm är det en ordlek... en ort som heter Lillestad...?Då får man fundera på om det finns någon liten stad i närheten av Linköping eller Västerås!
Nu har du något att fundera på, du som hade tråkigt! När du har gett upp kan du få några till ledtrådar!Hm är det en ordlek... en ort som heter Lillestad...?
Eh så konstigt är det ju inte att tigern också vill synas ibland, det kan ju inte bara vara den ena partnern som ska stå i rampljuset hela tiden! Pandan fick väl helt enkelt ta ett steg tillbaka för ett tag!Ingen har funderat på vart pandan tagit vägen...