Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
För övrigt kan jag nog säga att jag är en bra flickvän. Imorgon på väg till särbon (aka borraren) ska jag köpa 40l hydraulolja till honom för han hann inte handla själv idag. Jag tycker nog det kvalificerar som tom en mycket bra flickvän, eller?

För övrigt kan jag nog säga att jag är en bra flickvän. Imorgon på väg till särbon (aka borraren) ska jag köpa 40l hydraulolja till honom för han hann inte handla själv idag. Jag tycker nog det kvalificerar som tom en mycket bra flickvän, eller?

Faaaaast, räcker inte en tub glidkräm i veterinärstorlek (1 liters varianten) för er för en helg då? Eller tar redskapen stryk om det inte finns tillsatser:confused:;):o:D:p

Alltså.. Jag funderar på detta med relationer och sexualitet...:confused:
Egentligen skulle jag vilja ha en relation med en hästtjej. Vi kunde ha en hästgård och massa hästar och hundar. Inomhus kan vi ha en lägenhet som mest består av en garderob, ett stort syrum, och så ett kök fullt med cupcakes och teer.
Problemet är bara att jag blir inte kär i tjejer. Och inte sexuellt attraherad heller...
Vad gör man då? Jag skulle vilja ändra min sexualitet...:confused:
Så jag kan ha en relation med en tjejig hästtjej.
Mäh, sex är väl inte allt i livet? Inte när det finns så fina batteridrivna pojkvänner. Du får helt enkelt ragga upp en roomie utan sexet

Mäh, sex är väl inte allt i livet? Inte när det finns så fina batteridrivna pojkvänner. Du får helt enkelt ragga upp en roomie utan sexet
Jo batteridrivet är bra men ibland vill jag ha annat också..,jag vill ha en man i sovrummet men annars vill jag leva med en hästtjej. :) Tyvärr blir jag nog inte kär i henne..:(

Undrar om jag törs åka och lämna blodprover i dag i storstaden... Igår hade vi ett väpnat rån, bombhot mot polisen och ett segelflyg som landade på vägbanan... :nailbiting: Men det borde betyda att det är lugnt där idag va?O_o

Hugo fd Huggtand mådde bättre när jag fick hämta honom sent i går kväll, febern gått ner till nästan normal temp och lite av svullnaden hade minskat. De vill att han kommer på ny röntgen när medicineringen är klart, men jag vete :devil: vem jag ska råna! Det var inte roligt att åka till jobbet i morse, insåg att även om jag inte tar någon frukost själv innan jag åker så är en halvtimme för snålt tilltaget för att hinna fodra alla, släppa ut de som ska ut, släppa in varulven efter tidigare utsläpp och medicinera en katt som inte vill ha äckelpäckel penicillin. :yuck: Himmel vad mycket 1 ml är när man ska försöka få det in i munnen på en katt som inte vill ha det, undrar hur mycket som hamnade där det skulle egentligen? :confused:

I morgon ska jag stänga in honom separat så han får ha sin mat ifred utan att jag måste passa den. Tvärvigg och Pip hade tömt skålen utan att ens bry sig om att det var Metacam i den, men jag var glad för det lilla Hugo åt innan han tyckte det räckte. Nytt försök med konvalecentkäk och penicillin efter jobbet och innan sängen. :wtf:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V