Inte av tiger iaf, han ser mager ut, hade han ätit upp pandan skulle han se ut som en flodhäst.Pandan är uppäten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte av tiger iaf, han ser mager ut, hade han ätit upp pandan skulle han se ut som en flodhäst.Pandan är uppäten.
Nä han har snabb ämnesomsättning. Går inte upp i vikt fastän han äter mkt.Inte av tiger iaf, han ser mager ut, hade han ätit upp pandan skulle han se ut som en flodhäst.
Härligt att du la in mitt självporträttInte av tiger iaf, han ser mager ut, hade han ätit upp pandan skulle han se ut som en flodhäst.
Det är en sån årstid... Jag hade en spännande upplevelse när vi firade mammas 60 års dag i hennes sommarstuga för ett par år sedan. Vi höll igång sent på natten och jag la mig på soffan för att sova, framåt morgon sidan så vaknade jag till och öppnade ögonen och ser då en hel myrfamilj promenera framför näsan på mig, hur många som helt, upp på soffan och så ner på andra sidan... Jag bestämde mig raskt för att sova vidare på något annat ställe och knölade ner mig hos barnen istället...HJÄLP!!!
Jag har igår och idag märkt att jag har myror hemma i lägenheten. Det är ingen invasion men jag ser dem då och då...
Är det normalt? Är jag normal?
Nä.. Jag vet att jag inte är normal men ändå...
Jag har kollat igenom köket om set fanns någon mat framme eller nåt men ser inget..,
Det är just det att de plötsligt kom från ena dan till den andra...
Aha ok.. Så det är inte för att jag har gammal mat liggande någonstans eller nåt..,Det är en sån årstid... Jag hade en spännande upplevelse när vi firade mammas 60 års dag i hennes sommarstuga för ett par år sedan. Vi höll igång sent på natten och jag la mig på soffan för att sova, framåt morgon sidan så vaknade jag till och öppnade ögonen och ser då en hel myrfamilj promenera framför näsan på mig, hur många som helt, upp på soffan och så ner på andra sidan... Jag bestämde mig raskt för att sova vidare på något annat ställe och knölade ner mig hos barnen istället...
Aha ok.. Så det är inte för att jag har gammal mat liggande någonstans eller nåt..,
Aha smart... Tiger då? Kan inte han hjälpa till?Det är för att du har sänt Pandan på semester, orsaken till att du inte sett myrorna innan är för att de är en del av pandors favorit snacks
Aha smart... Tiger då? Kan inte han hjälpa till?
Då tycker jag tiger är lat. Lite får han väl hjälpa till..Tror inte det, tigrar är bäst på att studsa ikring på svansen och ställa till förträt för nalle...
Då tycker jag tiger är lat. Lite får han väl hjälpa till..
När jag hade katt så jagade de myror och annat som kom in. Och tiger ær ju en katt...
Jag skulle ju skriva är ovan. Vad tryckte jag på för att få det tecknet?
Det är väl inte här hon är?Undrar om det här kan vara orsaken till att @Scata varit så lugn senaste veckan....
Har inte sätt henne alls fast jag föjlde receptet...
Det här är ju inte ens bakom några buskar utan grovhångel mitt på ljusan dag och inför öppen ridå!Nog för att hon kan låta lite kärlekskrank då och då, men tror du verkligen att hon skulle gå så långt som att hångla/tungkyssa med Mickel?
Jag mena prassla bakom buskarna med påskharen är ju en sak men Mickel?
Kom ihåg att de har större anledning att vara rädd för dig än du för demJag får panik av myrorna!
Det blir fler och fler!
Proteintillskott? Tänk Djungelboken kissen.Jag får panik av myrorna!
Det blir fler och fler!
Yes jag mosar domKom ihåg att de har större anledning att vara rädd för dig än du för dem
Jag får panik av myrorna!
Det blir fler och fler!