Du har alltid så roliga saker för dig om dagarna...Jag sitter på en buss som gått sönder...
Tralla lalla la...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har alltid så roliga saker för dig om dagarna...Jag sitter på en buss som gått sönder...
Tralla lalla la...
Japp jag har ett glamoröst liv!Du har alltid så roliga saker för dig om dagarna...
Du måste ju sätta upp en skylt att det är GRATIS förstår du välMeh... Dumma myror..,
Jag tror de inte kan läsa... Dumma är de i alla fall..Du måste ju sätta upp en skylt att det är GRATIS förstår du väl
dubbelpost
Glömde ju att säga Nattinatti folks (varför finns det ingen trött-smiley?)
Hm jag som försöker låta bli att köpa smågodis har lurat mig själv och istället gått på naturgodis... Det låter ju nyttigt och bra ellerhur? Nötter i choklad är väl bara nyttigt och räknas väl inte alls som godis?
Ibland undrar man ju hur folk tänker... Eller nej det är nog så att stora delar aldrig tänker helt enkelt!Nä.
Jag höll på att skratta ihjäl mig under studietiden i U-a när en mor läxade upp sin avkomma att det minsann inte skulle bli något godis men att naturgodis var ok
Ibland undrar man ju hur folk tänker... Eller nej det är nog så att stora delar aldrig tänker helt enkelt!
Tänk vad mycket man kan få gjort ibland. Bokat boende och flyg till Falsterbo. Avbokat ett annat boende. Fixat att vi får uppstallning en dag tidigare i Falsterbo. (Fick klartecken av Mr falsterbo i egen hög person). Däremellan har jag jobbat, hämtat hundar, ridit och fodrat.
Phu får jag sova nu?
Ska jag vänta på att solen ska gå ner får jag inte sova förrän i augusti.Sova nu??? Det är ju fortfarande ljust och sol ute....
Kom ihåg vad någon diktare skrev för måååååååånga år sedan:
Du ska ikkje söva bort sumarnatta, hon är för fin för det
Aha.. Det är därför det diktas så mkt flummigt, de har inte sovit på hela sommaren.Sova nu??? Det är ju fortfarande ljust och sol ute....
Kom ihåg vad någon diktare skrev för måååååååånga år sedan:
Du ska ikkje söva bort sumarnatta, hon är för fin för det
Jag har inget vettigt att tillägga pga ett huvud fullt av förkylning men gilla kan jag@Barret hade varit inne och gillat... Nu var det massa notiser.