stjarnhimmel
Trådstartare
vettigt att tillägga? låt mig skratta över alla vettiga saker jag skriver här..Jag har inget vettigt att tillägga pga ett huvud fullt av förkylning men gilla kan jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vettigt att tillägga? låt mig skratta över alla vettiga saker jag skriver här..Jag har inget vettigt att tillägga pga ett huvud fullt av förkylning men gilla kan jag
Jag är lågprioriterad av vården, jag är lågprioriterad av vården! Och varför är jag så glad för det? Jo för det innebär att de tycker att jag är frisk! Jag har varit på återbesök på onkologen och allt såg bara bra ut så nu ska jag få ta bort porten, men tidigaste i september eftersom jag inte på något sätt var prioriterad! Helt okej för mig!
myror, myror, myror...
Fem myror är fler än en tiger och panda..
Nä.
Jag höll på att skratta ihjäl mig under studietiden i U-a när en mor läxade upp sin avkomma att det minsann inte skulle bli något godis men att naturgodis var ok
Ibland undrar man ju hur folk tänker... Eller nej det är nog så att stora delar aldrig tänker helt enkelt!
Och nu har jag nog haft en ihjäl en del stackare.
Klart dom är. myr-stackarna är ju så små så de måste vara fler för att ha en chans att komma upp i samma massa som tiger och panda. Ren matematik.
Finns ju sorter med yoghurt o torkad frukt - det är väl inte godis? Ingen choklad, inte ens nötter (som ju är snacks), bara - frukost utan själva müslinJa men det heter ju natur..
Då är det naturligt och nyttigt,,,
Skit samma att det är choklad...
Ja det är ju bara nyttigt! Typ...Finns ju sorter med yoghurt o torkad frukt - det är väl inte godis? Ingen choklad, inte ens nötter (som ju är snacks), bara - frukost utan själva müslin
Jag önskar härmed informera henskapet att jag haro gillat det.Nu @Barret har du något vettigt att gilla..
Jag har hört om en annan metod:Det finns en ny bantningsmetod också...
Om man blundar samtidigt som man äter så blir det bara hälften så många kalorier i det man äter,,,
samma sak om man hoppar på ett ben baklänges.
En hästfråga- hur är det med tex tinker som har mkt hovskägg? Kan de lättare få sjukdomar där pga att det är svårt att hålla rent?
Eller hästfråga... det kanske gäller drakar också med mkt hovskägg..
Enligt min erfarenhet så är fukten värre än själva smutsen i de fallen med hovskägg. Min gubbe hade rejält med sånt där och fick väldigt lätt rasp... Mitt i vintern. Så jag började ge äppelcidervinäger i maten och vips så försvann raspen... Sedan brukade jag lite försiktigt klippa ur hovskägget fram emot vårenAlla de håriga raserna har lättare för att få mugg/rasp. Gäller även överkänsliga SWB med vita ben *vet*
Enligt min erfarenhet så är fukten värre än själva smutsen i de fallen med hovskägg. Min gubbe hade rejält med sånt där och fick väldigt lätt rasp... Mitt i vintern. Så jag började ge äppelcidervinäger i maten och vips så försvann raspen... Sedan brukade jag lite försiktigt klippa ur hovskägget fram emot våren
Aj då...Alla de håriga raserna har lättare för att få mugg/rasp. Gäller även överkänsliga SWB med vita ben *vet*
Och håriga drakar?Alla de håriga raserna har lättare för att få mugg/rasp. Gäller även överkänsliga SWB med vita ben *vet*
Aj då...
Extra noga med rengöring då...
Och häromkring som alla hagar brukar vara så leriga...
Tinker var en av dom raserna jag var lite sugen på.
En korkad fråga- ska man klippa lite i hovskägget då? För att undvika problem? Eller finns det ngn anledning till att de ska ha extra mkt...