stjarnhimmel
Trådstartare
Aha det ska köpas. Vart hittar man det?Raid myrpulver är din vän jag har utrotat två stackar med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha det ska köpas. Vart hittar man det?Raid myrpulver är din vän jag har utrotat två stackar med det
Vi fastnade på vägen på väg till tävlingen när den var avstängd pga hoppare på bro. Farligt ställe det där.Undrar om jag törs åka och lämna blodprover i dag i storstaden... Igår hade vi ett väpnat rån, bombhot mot polisen och ett segelflyg som landade på vägbanan... Men det borde betyda att det är lugnt där idag va?
Aha det ska köpas. Vart hittar man det?
Undrar om det här kan vara orsaken till att @Scata varit så lugn senaste veckan....
Har inte sätt henne alls fast jag föjlde receptet...
Har inget i närhetenBilligast på ÖoB
Att det ska vara så svårt att känna igen migNog för att hon kan låta lite kärlekskrank då och då, men tror du verkligen att hon skulle gå så långt som att hångla/tungkyssa med Mickel?
Jag mena prassla bakom buskarna med påskharen är ju en sak men Mickel?
Har du skaffar myror som husdjur??? Det finns minsann inte med i omröstningenHJÄLP!!!
Jag har igår och idag märkt att jag har myror hemma i lägenheten. Det är ingen invasion men jag ser dem då och då...
Nä vill inte ha dom som husdjurHar du skaffar myror som husdjur??? Det finns minsann inte med i omröstningen
Om det inte är dina husdjur så är myrdosa att rekommendera
Ställ den på E4 - där dom har sitt promenadstråk. Låt den stå tills myrorna inte kommer mer, dom kommer att gå dit allihopa först så det ser hysteriskt ut - men hav förtröstan - det tar någon dag innan hela stacken döttNä vill inte ha dom som husdjur
Var lägger man myrdosan? De är i kök, badrum, vardagsrum
Ok.. Så jag kan ha den i köket typ eller ska man ställa den utomhus?Ställ den på E4 - där dom har sitt promenadstråk. Låt den stå tills myrorna inte kommer mer, dom kommer att gå dit allihopa först så det ser hysteriskt ut - men hav förtröstan - det tar någon dag innan hela stacken dött
Du kan ställa den inneOk.. Så jag kan ha den i köket typ eller ska man ställa den utomhus?
Mardrömsspecial för halloween
Men ska han då komma tillbaka i programmet efter det?Mardrömsspecial för halloween
Läs artikeln du länkade?Men ska han då komma tillbaka i programmet efter det?
Han kan ju inte vara borta på riktigt.
Jag ville ju bara starta debatt. Det är för lugnt i tråden.Läs artikeln du länkade?