stjarnhimmel
Trådstartare
Felleverans!Den kom till mig
Tack så mycket!
De skickade beställningen fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felleverans!Den kom till mig
Tack så mycket!
Nu har du verkligen inte 100% längre.
Nu har du verkligen inte 100% längre.
Det går verkligen emot dig idag! Först kommer vädret fel och sen slutar lägenheten att fungera, kramar om SjarnhimmelDet är fel på min lägenhet. Den har inte städat sig själv idag.
Tack det är tufft ibland.Det går verkligen emot dig idag! Först kommer vädret fel och sen slutar lägenheten att fungera, kramar om Sjarnhimmel
Men jag hade en snygg elektriker här idag för att fixa elen.Tack det är tufft ibland.
Idag har dock beställningen levererats rätt.
@Barret lurades. Var vaken rosa eller lila utan mintgrön. Hann även med att hälsa på båda prickikorvarna.
Det är väl klart hon är vårgrön, med alla nya, fräscha granskott.@Barret lurades. Var vaken rosa eller lila utan mintgrön. Hann även med att hälsa på båda prickikorvarna.
Vadå såg du mig?Så du har varit här, mellan sjöarna, och stulit solen i natt? Inte snällt ju
Vadå såg du mig?
Jag var ju så tyst och försiktig..
Det är fel på min lägenhet. Den har inte städat sig själv idag.
Idag har dock beställningen levererats rätt.
Min har gått i strejk för flera månader sedanDet är fel på min lägenhet. Den har inte städat sig själv idag.
Riiight... Vi har väl alla sett de dör fina filmerna om när elektrikern kommer på hembesök och inte bara fixar elen men dessutom hjälper till med ett träningspass eller fyra...Men jag hade en snygg elektriker här idag för att fixa elen.
Och det är sant, ingen snuskig omskrivning för ngt annat.
Sorry. Fast jag var lila senare, i gruppfinalerna. Men det är som @athena_arabians sa, inte ens jag kan bekämpa vårens grönska. Och jag har ännu inte lyckats övertala rödbetorna att avslöja hur de kan vara lila.@Barret lurades. Var vaken rosa eller lila utan mintgrön. Hann även med att hälsa på båda prickikorvarna.
Dumma mobbe att gå sönder.Det går bra nu... Eller nej inte alls och jag kommer att få en väldigt arg och ledsen son när han kommer hem och får veta att jag råkade köra hans mobil i tvättmaskinen...
Så vi hade tänkt att vänta till hans födelsedag i augusti med att köpa ny mobil men jag har en bestämd känsla av att det nog får bli tidigare...