Hm, ser ut som lillpojken är ute på egna äventyr här på Buke? Sedan när vet han hur man tar sig ut nätet, än mindre loggar in på här?Inga lösa varulvar
Det vill vi inte ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, ser ut som lillpojken är ute på egna äventyr här på Buke? Sedan när vet han hur man tar sig ut nätet, än mindre loggar in på här?Inga lösa varulvar
Det vill vi inte ha
Hm, ser ut som lillpojken är ute på egna äventyr här på Buke? Sedan när vet han hur man tar sig ut nätet, än mindre loggar in på här?
Jag? Luras?Jag säger att det är @Blacksmithfarm som har lurat dit honom, allt är hennes ansvar! Men om du vill @Mia_R så kan jag rösta på lillpojken om du bara kan få ur honom vilket alias han spelar under?
Jag har inte läst tråden, men han heter Grimm så rösta ut honom direkt, han ska hem omedelbart!Jag säger att det är @Blacksmithfarm som har lurat dit honom, allt är hennes ansvar! Men om du vill @Mia_R så kan jag rösta på lillpojken om du bara kan få ur honom vilket alias han spelar under?
Hm Jag har inte hittat någon Grimm än, dyker han upp så lovar jag att rösta ut honom!Jag har inte läst tråden, men han heter Grimm så rösta ut honom direkt, han ska hem omedelbart!
Sabla skitnatt, varför kan jag inte sova när jag är trött? 05 i morse var jag ute och kollade det andra odjuret, då gick hon snällt i hagen. Nu kom grannen springandes, då var hon på rymmen igen! Är Einar också på vift? Är det han som lärt henne att rymma?! Nu står hon tillfälligt bunden tills jag fått upp en låg tråd och tjuraggregatet. Man kan väl inte kalla en renrasig shettis med pudelfrilla för oseriös avel?
Det är jättemsigt med shettisar, när de håller sig i hagen.Hm Jag har inte hittat någon Grimm än, dyker han upp så lovar jag att rösta ut honom!
Det bästa med den här tråden att man kommer på att de där sakerna som man gått och drömt lite om är rätt dumma idéer, tex så verkar det jättemysigt med ett gäng shettisar, men just nu känns det som om jag kan klara mig utan dem...
Ska du klippa grannen? Vilken typ av klippare brukar du rekommendera för det? En Husqvarna eller Stiga?Det är jättemsigt med shettisar, när de håller sig i hagen.
Blä, min kropp orkar inte med att stängsla shettisar, bygga staket, klippa gräs, klippa grannen, städa blen ... Jag ska ju vara ledig idag! Det hade räckt alldeles utmärkt med bara att klippa gräs/granne, bygga staket och städa bilen.
Handjagare, okänt märke.Ska du klippa grannen? Vilken typ av klippare brukar du rekommendera för det? En Husqvarna eller Stiga?
Bästa toaletterna är där det inte finns speglar och det är för trångt för att vara två, annars kan man få vänta ihjäl sig.Men varför.. ..
Är det alltid så lång kö till tjejtoan?
Jag försökte smita in på herrtoan.. Men där fanns det bara pissoarer...
Hur väntar man ihjäl sigBästa toaletterna är där det inte finns speglar och det är för trångt för att vara två, annars kan man få vänta ihjäl sig.
Man dör av spräckt urinblåsa...Hur väntar man ihjäl sig
Att man kissar på sig förstår jag.. Men väntar ihjäl sig...
Jag hatar när det händer.Man dör av spräckt urinblåsa...
Nehejnej, det vill jag dementera... Einar tog ut sig alldeles den sista April när han skulle tända en hel drös med kasar - så han har tagit "time out" i garderoben.I denna leken har vi ju en drake med, kan det vara Einar, tro?
Ja det är ju inte roligt när det händer.
Men hästfolk är ju bra på skitsnack så det är väl inget ovanligt? Eller... finns det någon annan typ av skitsnack (som inte innefattar toaletter)?Hehe.. Tråden svämmade över av mina toainlägg...
Tänk vad mkt man kan prata om det...