Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Jag säger att det är @Blacksmithfarm som har lurat dit honom, allt är hennes ansvar! :D Men om du vill @Mia_R så kan jag rösta på lillpojken om du bara kan få ur honom vilket alias han spelar under? :D
Jag har inte läst tråden, men han heter Grimm så rösta ut honom direkt, han ska hem omedelbart! :mad:

Sabla skitnatt, varför kan jag inte sova när jag är trött? 05 i morse var jag ute och kollade det andra odjuret, då gick hon snällt i hagen. Nu kom grannen springandes, då var hon på rymmen igen! :banghead: Är Einar också på vift? Är det han som lärt henne att rymma?! :cautious: Nu står hon tillfälligt bunden tills jag fått upp en låg tråd och tjuraggregatet. Man kan väl inte kalla en renrasig shettis med pudelfrilla för oseriös avel? :devil:

Jag har inte läst tråden, men han heter Grimm så rösta ut honom direkt, han ska hem omedelbart! :mad:

Sabla skitnatt, varför kan jag inte sova när jag är trött? 05 i morse var jag ute och kollade det andra odjuret, då gick hon snällt i hagen. Nu kom grannen springandes, då var hon på rymmen igen! :banghead: Är Einar också på vift? Är det han som lärt henne att rymma?! :cautious: Nu står hon tillfälligt bunden tills jag fått upp en låg tråd och tjuraggregatet. Man kan väl inte kalla en renrasig shettis med pudelfrilla för oseriös avel? :devil:
Hm Jag har inte hittat någon Grimm än, dyker han upp så lovar jag att rösta ut honom! :D

Det bästa med den här tråden att man kommer på att de där sakerna som man gått och drömt lite om är rätt dumma idéer, tex så verkar det jättemysigt med ett gäng shettisar, men just nu känns det som om jag kan klara mig utan dem... :D

Hm Jag har inte hittat någon Grimm än, dyker han upp så lovar jag att rösta ut honom! :D

Det bästa med den här tråden att man kommer på att de där sakerna som man gått och drömt lite om är rätt dumma idéer, tex så verkar det jättemysigt med ett gäng shettisar, men just nu känns det som om jag kan klara mig utan dem... :D
Det är jättemsigt med shettisar, när de håller sig i hagen. :meh:

Blä, min kropp orkar inte med att stängsla shettisar, bygga staket, klippa gräs, klippa grannen, städa blen ... Jag ska ju vara ledig idag! :arghh: Det hade räckt alldeles utmärkt med bara att klippa gräs/granne, bygga staket och städa bilen. O_o

Det är jättemsigt med shettisar, när de håller sig i hagen. :meh:

Blä, min kropp orkar inte med att stängsla shettisar, bygga staket, klippa gräs, klippa grannen, städa blen ... Jag ska ju vara ledig idag! :arghh: Det hade räckt alldeles utmärkt med bara att klippa gräs/granne, bygga staket och städa bilen. O_o
Ska du klippa grannen? Vilken typ av klippare brukar du rekommendera för det? En Husqvarna eller Stiga?

Men varför.. ..:arghh:

Är det alltid så lång kö till tjejtoan?
Jag försökte smita in på herrtoan.. Men där fanns det bara pissoarer...:yuck:

Senast ändrad:
I denna leken har vi ju en drake med, kan det vara Einar, tro?:cautious::p
Nehejnej, det vill jag dementera... Einar tog ut sig alldeles den sista April när han skulle tända en hel drös med kasar - så han har tagit "time out" i garderoben.

Men tanken är ju med de där eldarna att dom ska locka hem alla drakar från Spanien igen... det kan ju ha kommit någon redan som är i er lek :idea:

Själv har jag inte sett eller märkt av några drakar än - har ni sett några ni som bor i södra delarna av landet :confused:

Nu har jag bestämt mig för att åka och köpa glass till mig själv, som belöning för att jag varit så duktig idag! :up:
Det blev ingen klippt gräsmatta, röjde ur bilen istället men har fixat hagen rymmaren går i, slagit ner en sabla massa jordspett, sågat stolpar och satt i jordankarna, satt upp nätet och plank så varulven kan springa fritt igen på tomten, grillat, klippt grannen så nu är det en dusch och sängen som är kvar, efter kvällsfodring av två- och fyrbeningar.

Piprackaren kom in med en fågel men sprang fort som attans undan från matte som ville stjäla bytet. Elaka matte stängde ut honom så han åt sitt byte på altanen istället i vardagsrummet. :d :cautious: Bara ett par stjärtfjädrar kvar, sen gick han på lådan inne efter att ha varit ute hela dagen. :meh: :turd:

Nu kom jag på en annan toahistoria.

Jag och en kompis skippade tjejkön och gick in på killarnas.
När vi gick ut därifrån möter vi en som säger" tjejer på killtoan, det var det värsta jag varit med om "
Varpå jag svarar " om det är det värsta du varit med om så behöver du lite mer äventyr i ditt liv.
:) :D

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar