Man måste komma ihåg att katterna regerar världen. Vi deras tvåbenta undersåtar ska vara tacksamma att vi får bo i samma hus som katten.
Min gräns går vid döda möss och fåglar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste komma ihåg att katterna regerar världen. Vi deras tvåbenta undersåtar ska vara tacksamma att vi får bo i samma hus som katten.
Vi ska vara tacksamma över att vi har nycklarna och vet hur man öppnar maten menar du? Annars är jag inte så säker på att vi hade fått sova inomhus ...Man måste komma ihåg att katterna regerar världen. Vi deras tvåbenta undersåtar ska vara tacksamma att vi får bo i samma hus som katten.
Så undrar ni varför jag har hund?Vi ska vara tacksamma över att vi har nycklarna och vet hur man öppnar maten menar du? Annars är jag inte så säker på att vi hade fått sova inomhus ...
Fast det är inte du som bestämmer detMin gräns går vid döda möss och fåglar
Mina har hittills i vår nöjt sig med musjakt inomhus men det är väl bara en tidsfråga innan de börjar dra in näbbmössen igen. Tyvärr har de även en viss förkärlek för små ödlor, jag har hunnit rädda(?) en i vår som de hade tagit in. Det var morrandet då Pip inte ville låta morbror Tjalle ta ödlan som avslöjade dem. Pip släpper när jag greppar honom i nackskinnet så jag kunde utan större besvär nappa åt mig den lilla och bära bort den utom synhåll och släppa ut igen. Jag hoppas den klarade sig och inte var allt för illa skadad av äventyret.
Tjalle Tvärvigg däremot släpper inte om han blir tagen i nackskinnet vilket underlättade när jag slängde ut honom och den döda husmusen för någon vecka sedan. Pip det lilla eländet släpper ju även näbbmöss och möss om jag får tag på honom och är de då inte döda så blir det rena farsen hemma a la katten på råttan. Pip har fångat en fyrbening och burit in levande, matte fångar Pip, Pip släpper fyrbeningen som springer iväg, matte släpper Pip som fångar fyrbeningen, matte fångar Pip som släpper fyrbeningen som springer iväg, matte släpper Pip osv ...
Jag vill vinna pengar... Har hittat ett hus...
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-dokkas-gallivare-kommun-dokkas-55-7337655
Jomen... Eftersom jag jobbar i Aitik så är det perfekt . Som det är nu pendlar jag totalt ca 8 mil per dag eftersom jag måste in till Gällivare på luncherna för att rasta hundarna.Riktigt trevligt ställe men lite väl nära Aitik. Det finns aktiva och förfallna undersökningstillstånd i närheten (såvitt jag kan se, SGU:s kartvisare har lite problem).
Jomen... Eftersom jag jobbar i Aitik så är det perfekt . Som det är nu pendlar jag totalt ca 8 mil per dag eftersom jag måste in till Gällivare på luncherna för att rasta hundarna.
Äsch, slå till vettjaJag vill vinna pengar... Har hittat ett hus...
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-dokkas-gallivare-kommun-dokkas-55-7337655
Enda gången jag vill flytta från Stockholm är när man ser vad hus kostar på andra ställen.Jag vill vinna pengar... Har hittat ett hus...
Fast det är det ju var man än flyttar här i kommunen. Är det inte kopparkis så är det järnmalm...Jag tänkte mest att "oops, det är malm under mitt hus"
Låt det ta den tid det tar . KramImorgon fm vid tio ska jag säga hej då till pappa.
Känns mest overkligt. Känns som jag inte har fattat. Jag tror typ att han ska komma förbi när som helst och vara sitt vanliga friska jag. Vet inte när jag ska fatta.
Det tar lång tid, en av mina vänner hon pratar fortfarande om sin pappa som om han levde, trots att det är iaf 20 år sedan han dog. Hon växlar mellan nutid och dåtid hela tiden så visste jag inte bättre skulle jag tro att han fortfarande levde.Imorgon fm vid tio ska jag säga hej då till pappa.
Känns mest overkligt. Känns som jag inte har fattat. Jag tror typ att han ska komma förbi när som helst och vara sitt vanliga friska jag. Vet inte när jag ska fatta.