Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Jag är förmodligen larvig, överkänslig eller all of the above men det var som om någon slog mig med en slägga när jag tittade in där nu och såg det nya skrivbordet. Aldrig i helvete att det kommer att gå att jobba vid det.

Åh vad jag saknar pappa just nu :cry:
Nix du är inte alls något av det du räknade upp, du bara insåg att du behöver ha JUST DIN PAPPAS SKRIVBORD :heart och inget annat "skräp".
Självklart saknar du han - kramkramkram :heart

Nu börjar jakten på den perfekta stolen istället :up:

Hm,... Du försöker komma undan nu...
Erkänn!
Och snart går du över till pandor... Pandasåg..:nailbiting:
Tsss, jag som inte ens äger bambusockar, vad ska jag med en padd, eh, panda till? :confused: Den hårar ju bara ner min verktygslåda, där jag har mina fasta-, hyls-, skift- och inSEXnycklar. Hm, nu börjar jag förstå vad du hoppades på, inte nog med min pool, du är ute efter mina inSEXnycklar! :rage:

Får jag gnälla lite? Igår morse ringde en bekant kl 04:15... Han var nog rätt chockad för han hade kört på en älg och fått älghuvudet i knät... Men man vaknar ju liksom till... I dag ringde svärmor kl 05 och trodde att det var efm... I går tror jag att jag lyckades dra på mig nackspärr så nu har jag både ont i nacken och huvudet... Om en vecka ska jag skriva nationellt prov i engelska och jag håller på att noja ur fullständigt...

Får jag gnälla lite? Igår morse ringde en bekant kl 04:15... Han var nog rätt chockad för han hade kört på en älg och fått älghuvudet i knät... Men man vaknar ju liksom till... I dag ringde svärmor kl 05 och trodde att det var efm... I går tror jag att jag lyckades dra på mig nackspärr så nu har jag både ont i nacken och huvudet... Om en vecka ska jag skriva nationellt prov i engelska och jag håller på att noja ur fullständigt...

O_o Jag antar att han klarade sig bra eftersom han kunde ringa. Han måste haft en jäkla tur, närkontakt med älg slutar sällan bra för de i bilen (speciellt inte om det smällt så rejält att den gått igenom rutan).

Och ja, du får definitivt gnälla :D

O_o Jag antar att han klarade sig bra eftersom han kunde ringa. Han måste haft en jäkla tur, närkontakt med älg slutar sällan bra för de i bilen (speciellt inte om det smällt så rejält att den gått igenom rutan).

Och ja, du får definitivt gnälla :D
Ja han klarade sig utan några som helst skador, han var mest lite trött på röran nu när han försökte få ut sina saker från bilen, han har en stor del av sitt jobb i bilen och måste då få tag på en bil som han kan stoppa in grejerna i och sen kunna åka på öppettiderna för att få ut sina egna saker. Tur i otur så hade samma morgon gått tillbaka in innan han åkte med pärmen med alla vapenlicenser till barnens tävlingsvapen de ska ha i helgen. :D Han fick nämligen ta hem dem till sig eftersom han hade plats i sitt vapenskåp.
Sen började strömmen här hemma roa sig nu på morgonen... Jordfelsbrytaren började bryta... Nu har jag dragit ur kabeln till avloppet och nu verkar strömmen fungera... Bara det lilla problemet att då fungerar inte pumpen i avloppet... Och så är det så klart fredag!! :banghead: Det blir väl en tur till biltema/jula och köpa en ny förlängningssladd och hoppas på att våran elektriker kan ta sig tiden att komma hit... Han har försökt ett par gånger men det har alltid kommit något iväg...

Ja han klarade sig utan några som helst skador, han var mest lite trött på röran nu när han försökte få ut sina saker från bilen, han har en stor del av sitt jobb i bilen och måste då få tag på en bil som han kan stoppa in grejerna i och sen kunna åka på öppettiderna för att få ut sina egna saker. Tur i otur så hade samma morgon gått tillbaka in innan han åkte med pärmen med alla vapenlicenser till barnens tävlingsvapen de ska ha i helgen. :D Han fick nämligen ta hem dem till sig eftersom han hade plats i sitt vapenskåp.

Sen började strömmen här hemma roa sig nu på morgonen... Jordfelsbrytaren började bryta... Nu har jag dragit ur kabeln till avloppet och nu verkar strömmen fungera... Bara det lilla problemet att då fungerar inte pumpen i avloppet... Och så är det så klart fredag!! :banghead: Det blir väl en tur till biltema/jula och köpa en ny förlängningssladd och hoppas på att våran elektriker kan ta sig tiden att komma hit... Han har försökt ett par gånger men det har alltid kommit något iväg...

:wtf: VARFÖR ska alltid sådant där hända på fredag/röd dag?! Jag har varit med om att vår spis gick sönder dagen före julafton (då man definitivt vill ha en spis!).

@stjarnhimmel: Ta anteckningar från @Snurrfian så har du något att ta till om du får lust att skaffa hus igen :p

:wtf: VARFÖR ska alltid sådant där hända på fredag/röd dag?! Jag har varit med om att vår spis gick sönder dagen före julafton (då man definitivt vill ha en spis!).

@stjarnhimmel: Ta anteckningar från @Snurrfian så har du något att ta till om du får lust att skaffa hus igen :p
Det är för att man ska sluta titta på hemnet och drömma om gård och komma till insikt om att det är betydligt mer som kan hända på en gård... :D Men det är ju kul när det händer något eller nått sånt... Jag bara går och väntar på att våran kyl ska lägga av, antagligen när det börjar bli varmt på allvar..:cautious:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar