Fyyy vad jag känner mig slut som artist! Efter nattskiftet, hemresan, utfodringen av alla fyr- och tvåbeningar och ett par timmar dålig sömn tog jag slägga och jordankare för att fortsätta med bytet av staket. Alltså, alla dessa jävla stenar!
Min rygg har gått i två delar och resten av mina kroppsdelar läser platsannonserna för att hitta en lugnare människa.
Granntanten jagade på sonen när jag undrade om han kunde hjälpa mig dra bort delar av det gamla stängslet där det vuxit fast en massa lönn. Jag tänkte det skulle passa i morgon bitti om han hade tid? Nej då, NU var rätta tillfället så det var bara att masa sig ner, dra igång vinkelslipen och kapa upp nätet i sektioner, slita upp lönnar och nät med gaffel och kätting så nu har jag ett > 15 m stort hål mot vägen.
Varulven kan inte förstå varför han inte får gå ut och jag får absolut inte glömma bort att jag inte ska släppa honom lös innan jag fixat staketet, i morgon. Ikväll har delar av min kropp utlyst blockad om jag gör något annat än tar det lugnt, så när glöden är klar, köttet grillat och jag nyäten och utstirrad av fyrbeningarna som inte kommer ihåg att de redan ätit så tror jag att jag dör en smula.