Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Pft, ska det låta så så kan du glömma poolen i sommar och istället så kommer jag ligga där och vifta på tårna medan varulven i allra högsta grad håller ögonen på dig medan du lägger om mitt tak! O_o

Du får vrida på skallen, eller datorn, om du vill se honom rättvänd. :laugh:
Bandaget är från när han försökte nedlägga en skåpbil.
Äh... pandan charmar alla... alla älskar en panda..:)

Pft, ska det låta så så kan du glömma poolen i sommar och istället så kommer jag ligga där och vifta på tårna medan varulven i allra högsta grad håller ögonen på dig medan du lägger om mitt tak! O_o

Du får vrida på skallen, eller datorn, om du vill se honom rättvänd. :laugh:
Bandaget är från när han försökte nedlägga en skåpbil.

Stackars varulv, bli förnedrad så där med rödt bandage med hjärtan på... Bamse- eller Pippiplåster ska de ju vara när hund har ont i tassen så hund kan söka tröst hos dessa, samt att det då blir riktigt ordentligt synligt att det är synd om... lol

(fast söt är han)

Varulven var 1.5 år och nyligen omplacerad efter en jobbig uppväxt med olika hem och mycket stryk så han var lite utåtagerande. Ehum. Så värst mycket smartare har han kanske inte hunnit bli men bra mycket trevligare så han är förlåten, när han inte bits. :D
Åhhh, stackars lilla Varulven :(. Vilken tur att han hittade dig till slut :up::heart.
Jag älskar Varulvar :heart (men föredrar dom med längre päls... :love:)

Hahaha - det är fördelen med de lite mer välhårade Varulvarna, dom kammar man ur ullen på 2 ggr/år... sen sparar man den och gör garn av, det har jag gjort :idea::up:
Även de här mer korthåriga varulvarna fäller två ggr/år, men det tar några genomkamningar innan de fällt klart. När vi hade tre långhåriga varulvar så hade vi heltäckningsmatta i alla rum, om inte jag skötte kamningen. Ex tror jag varken vet hur man kammade en varulv, städade eller klippte gräset. Det är nog därför huset inte städar själv, ex bodde här nästan ett år själv och jag tror inte han städade på hela den tiden! :nailbiting:

Jag tror det går en epidemi bland våra hus - mitt gör likadant :nailbiting:
Är det någon slags proteströrelse :confused:
ZOMG! Ni tror inte de håller på att organisera sig? Vi måste skapa en krisplan för hur vi ska hantera deras fackliga representanter...:nailbiting::eek:

Även de här mer korthåriga varulvarna fäller två ggr/år, men det tar några genomkamningar innan de fällt klart. När vi hade tre långhåriga varulvar så hade vi heltäckningsmatta i alla rum, om inte jag skötte kamningen. Ex tror jag varken vet hur man kammade en varulv, städade eller klippte gräset. Det är nog därför huset inte städar själv, ex bodde här nästan ett år själv och jag tror inte han städade på hela den tiden! :nailbiting:
Och prickikorvar fäller året om så jag har heltäckningsmatta jämt. Och det går inte att kamma bort eftersom det är dryga, korta, sylvassa strån som är hårda nog att gräva sig in i ens fötter... Mina hundars uppfödare hade ont i en lilltå en gång. När hon började kolla vad det var drog hon ut sex (!) prickikorv-barr som grövst sig in djupt under nageln

Jag får träffa pälsbollarna igen idag! :banana: är på väg hem om några timmar.

De kommer förmodligen inte vara lika glada som matte: "Jaha, är det du igen. Var har du godiset?" :meh:
Jag hade fått en provpåse kattgodis i posten som jag öppnade igår. Kattifnattarna är inte vana att få godis och brukar inte vara intresserade, men de var fullkomligt galna i det här! :eek: Whiskas ost och kyckling, ser ut som havrefras ungefär och det får fem tassar av fem möjliga. :d:d:d:d:d

Jag hade fått en provpåse kattgodis i posten som jag öppnade igår. Kattifnattarna är inte vana att få godis och brukar inte vara intresserade, men de var fullkomligt galna i det här! :eek: Whiskas ost och kyckling, ser ut som havrefras ungefär och det får fem tassar av fem möjliga. :d:d:d:d:d

Det är en Dreamies-klon, mina blir helknas av den med. Se upp dock, en kompis hade en stängd påse Dreamies på diskbänken. En dag när hon kom hem från jobbet var det plastbitar över hela golvet men inget godis, av någon underlig anledning :D

Det är en Dreamies-klon, mina blir helknas av den med. Se upp dock, en kompis hade en stängd påse Dreamies på diskbänken. En dag när hon kom hem från jobbet var det plastbitar över hela golvet men inget godis, av någon underlig anledning :D
Ingen större fara, de kommer inte att få fler påsar av snålmatte, de får nöja sig med allt roligt de hittar i den stora godispåsen utanför dörren, dvs allt de hinner förse sig med innan matte lägger sig i. :D

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"