Mäh... det var ju det jag menade!Alla vi andra tänker på något som passar perfekt i givet(n) spår(springa) när vi pratar KILremmar....
Spår, springa, kilning, inkilning - same same
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäh... det var ju det jag menade!Alla vi andra tänker på något som passar perfekt i givet(n) spår(springa) när vi pratar KILremmar....
Mäh... det var ju det jag menade!
Spår, springa, kilning, inkilning - same same
Jag diskuterar naturligtvis på ett hypotetiskt plan.Nu är det ju jag, i egenskap av sexuelt övergiven snubbe det närmaste året pga migrationsverkets längsamma handtering, som borde ha sådana där tankar, men tydligen är jag inte ensam att vara desperat.... lol....
Hypokondrisk, desperat och sexuellt övergiven?Jag diskuterar naturligtvis på ett hypokondriskt plan.
PS/ Jäkla migrationsverk
Jag diskuterar naturligtvis på ett hypokondriskt plan.
PS/ Jäkla migrationsverk
Inte desperat!Hypokondrisk, desperat och sexuellt övergiven?
Inte desperat! Bara väldigt angelägen...
Åhå, så det har inget med den där hypokondriska desperationen att göra?Funderar på om det är nu jag ska passa på att erbjuda mina psykolog tjänster och "psykolog"soffa åt @aprilmaj så hon kan tala ut om sina frustrationer... (är ju lagom trött menar jag så det skulle ju vara passande med en sövande berättelse nu precis innan sovdags)
Åhå, så det har inget med den där hypokondriska desperationen att göra?
Om jag ska ligga i en psykologsoffa, så får psykologen för fasen vara pigg, vaken och alert. Inte trött!Funderar på om det är nu jag ska passa på att erbjuda mina psykolog tjänster och "psykolog"soffa åt @aprilmaj så hon kan tala ut om sina frustrationer... (är ju lagom trött menar jag så det skulle ju vara passande med en sövande berättelse (som inte handlar om alla reprislåtar i ESC) nu precis innan sovdags)
Om jag ska ligga i en psykologsoffa, så får psykologen för fasen vara pigg, vaken och alert. Inte trött!
Är de blå?jajaja, jag kan ju alltids svälja några av dessa koffein/amfetamintabletter jag låtsats skriva ut till skoltrötta ungdomar så ska du nog få se på saken
Använder man rätt färgfilter kan de ha vilken färg som helstÄr de blå?
Vad har ni för er här inne egentligen??