Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatera om vad som var i!Blev en kalender till mig också tillslut.
Maken köpte Essies julkalender till mig, men pga mängder av lack redan (plus gör gellack just nu) så bytte jag den.
Idag öppnar jag första luckan på Lykos egna kalender. Håller tummarna för att den är bra!
Uppdatera om vad som var i!
Jag blev överraskad av sambon med en kalender från Flickorna Kanold, underbara praliner!
Utöver det har jag lånat hem samma bok som @Qelina läser ur, som bokkalender!
Bra fråga! Sambon köpte den för 2 veckor sedan, fanns både färdiga och möjlighet att själv välja innehållet i luckorna Jag ser redan fram emot alla praliner jag kommer äta i decemberVaaaa?!! Har de en kalender? Varför har jag missat den?
Ååh. Bästa!Bra fråga! Sambon köpte den för 2 veckor sedan, fanns både färdiga och möjlighet att själv välja innehållet i luckorna Jag ser redan fram emot alla praliner jag kommer äta i december
Sen jag var barn har jag varje år (med några års uppehåll pga att jag inte hittat den för att den låg längst ner under typ 20 kartonger med böcker) läst boken "Julmysteriet" av Jostein Gaarder. Varje kapitel är döpta efter dagarna i december fram till jul så då läser jag ett kapitel om dagen. Så otroligt mysig och härlig bok, jag bryr mig inte om att jag kan den i princip utantill för jag bara älskar den.