Jag våndades... och köpte sedan Cliniques kalender. Jag har suktat efter den ett par år och jag använder mycket Clinique så jag vet ju att grejorna blir använda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lyckades du med det? Kollade nu igen och den är fortfarande slut...Klickade precis hem Kränkus tekalender.
Det tycker jag att du gjorde helt rätt i, speciellt om du suktat i några år! Sen förstår jag fortfarande inte hur din hy pallar produkterna, men jag tänker iaf att jaja, @athena_arabians fungerar det iaf för varje gång jag läser något om Clinique.Jag våndades... och köpte sedan Cliniques kalender. Jag har suktat efter den ett par år och jag använder mycket Clinique så jag vet ju att grejorna blir använda.
Vad är preggo?Om jag inte hittar någon kul kalender imorgon i stan så får det nog bli en kalender från triss, haha! Planerar vinna 500 000 kr. Jag skulle vilja ha en lakritskalender men är nojig pga preggo.
Hur lyckades du med det? Kollade nu igen och den är fortfarande slut...
Gravid.Vad är preggo?
Det tycker jag att du gjorde helt rätt i, speciellt om du suktat i några år! Sen förstår jag fortfarande inte hur din hy pallar produkterna, men jag tänker iaf att jaja, @athena_arabians fungerar det iaf för varje gång jag läser något om Clinique.
Ok. Aldrig hört ordet förut, tänkte att det kanske var ett ämne lakritsen...Gravid.
Är det samma typ av choklad eller någonn annan?Har alltid en sådan billig chokladkalender (jag älskar den chokladen ) men i år var första gången jag vågade gå i från den klassiska o köpa en med häst på!
Jag har ikeas chokladkalender skulle vilja få fatt i delicatos också!
Köpt en idag Muggen är till jul-teerna jag beställde när jag insåg hur svårt det var att hitta en tekalender som föll mig i smaken
Visa bifogad fil 21645
Är det samma typ av choklad eller någonn annan?
Jag gjorde det samma igår, var på Magazine i Köpenhamn och såg en massa fina chokladkalendrar. Köpte in en enda och nu undrar jag varför.Jag inbillar mig att jag vill ha en fin kalender i år, men av någon anledning är det något avgörande fel på alla kalendrar jag ser.
Helt klart är att det inte ska vara skönhetsprodukter eller te. Men så såg jag flera egentligen bra chokladkalendrar (bra märken på flygplatsen i München) igår, som jag ändå inte köpte. Idag har jag sett en med torkad frukt.
Ja, jag vet inte jag.
Det låter ju som att vi missunnade oss i stort sett samma kalendrar.Jag gjorde det samma igår, var på Magazine i Köpenhamn och såg en massa fina chokladkalendrar. Köpte in en enda och nu undrar jag varför.
Hm. Jag vill nog ändå ha lite roligare choklad.Tror det är samma bara annat motiv!