Jag fick upp Anthon Berg på facebook och där står det att den säljs i dagligvaruhandeln, bland annat på ICA och Coop, så nu ska jag ut och leta !!Vad finns det i denna och vart köper man den? Sambon älskar Anthon berg choklad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick upp Anthon Berg på facebook och där står det att den säljs i dagligvaruhandeln, bland annat på ICA och Coop, så nu ska jag ut och leta !!Vad finns det i denna och vart köper man den? Sambon älskar Anthon berg choklad.
Jo, det är trist! Därför gör det inte tokmycket om jag inte hittar enBlev grymt besviken när jag såg att Delicato bara har tre sorter i sin varav endast en var en nyhet om jag minns rätt. Kunde ju haft olika sorter och kanske ngn mer nyhet iaf. Annars hade jag lätt köpt den.
Hm. Jag vill nog ändå ha lite roligare choklad.
Jag fick upp Anthon Berg på facebook och där står det att den säljs i dagligvaruhandeln, bland annat på ICA och Coop, så nu ska jag ut och leta !!
Fanns på lilla lokala Ica.Jag fick upp Anthon Berg på facebook och där står det att den säljs i dagligvaruhandeln, bland annat på ICA och Coop, så nu ska jag ut och leta !!
Granngården i ett nötskal. De har aldrig några lantbruksprodukter, men tamejfan om det inte är dit man ska för att köpa chokladkalender!Hittade lite otippat min på granngården
Jag har köpt just den där chokladkakan känns lagom och billigt!Jag kommer köpa en te-kalender i år igen. Hade en förra året och hittade två nya goda teer. Det fanns också ett par jag inte drack upp, men jag vet ju att jag oftast inte gillar fruktteer så då blir det ju så.
Såg också idag en chokladkaka med 24 rutor med omslaget som en adventskalender - billig chokladkalender.
Har du någon rolig kalender? Köpt eller hemmagjord?