Vad händer med överväxta ponnyer?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Skyfire
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 832
Sv: Vad händer med överväxta ponnyer?

Precis min mening, fast samtidigt hoppas jag ju att några renrasiga övervuxna ponnyer kommer fram då och då - för alla oss små f d dressyrtanters skull:o

jag ser en STOR marknad för övervuxna ponnyer! :idea:
Föder ju upp welsh cob och har därmed avkommor som ligger runt 150-strecket och strax över. Det är många som hör av sig som har lite för långa ben för att rida ponny men ändå "vill ha något smått"

Welsh cob e bra, gillar vi:love::D

Fast min tänkta "överväxta" cob är f n en maxad D:crazy: Tre år gammal är han så vi lever på hoppet...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 334
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 040
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 091
Senast: Twirro
·
Hästmänniskan Skulle gärna vilja ha lite hjälp om vilken storlek på häst som skulle passa mig bäst . Jag är en tjej på 25 år som till våren tänkte...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka