Vad händer med herr pudel?

pepp

Trådstartare
Film!

Det rycker fortfarande men lite mindre.. han ligger och sover och drömmer inte...

Här rycker det lite här och där, svansen viftar ibland och då och då skakar hela hunden som ett halvt epilepsianfall under djupsömnen. Jag är inte orolig men folk brukar bli lite konfunderade när sömnpratandet kommer :p

Här rycker det lite här och där, svansen viftar ibland och då och då skakar hela hunden som ett halvt epilepsianfall under djupsömnen. Jag är inte orolig men folk brukar bli lite konfunderade när sömnpratandet kommer :p

Det är jag van vid :D just det där hade jag inte sett dock!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 329
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
964
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka