Vad hade ni valt?

Aningsfull

Trådstartare
Allt roligt har en tendens att krocka känns det som. Nu måste jag välja att antingen åka ner till Umeå på rasträff och träna med en massa andra dvärgpinscherentusiaster eller åka till Boden på utställning och ställa båda hundarna.
Helst hade man ju gjort båda men det är tyvärr omöjligt.
Och jag måste ha bestämt mig innan den 25:e då anmälningstiden går ut.
En hel massa dvägrpinschrar kommer det att finnas var jag än åker så kanske det lutar åt att åka på utställning istället. Men samtidigt finns det i Umeå ungefär 10 stycken dvärgpinschrar med ägare som jag aldrig träffat förut.
 
Sv: Vad hade ni valt?

Jag hade åkt på utställning. Fast det beror ju lite på hur ofta du kan åka på dp-träff. Här nere har vi ju haft träffar varannan vecka den senaste tiden, sen ses man ju på utställnignarna också. :)
 
Sv: Vad hade ni valt?

Det är DP-träff 4 dagar senare igen, fast då med annat folk. Och den ska jag på. Så det är inte så att det råder brist på DP-träffar. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 627
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 276
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 605
Senast: Brie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 096
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp