Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, nu måste det snart vara dags att lätta på mina ekonomiska svångremmar... önskelistan växer och jag är inte säker på att jag varit tillräckligt snäll för att tomten ska hitta hit med allt som står på den.

Nordic Wares Honey Bees kakstämplar t ex, de vill bo hos mig ju! Och stämpla kakor!

Senast ändrad:
På väg hem från en kompis, stickat och gosat med hennes katt. Och druckit hemmagjord glögg från förra året, den var stark..

Dock orolig för en vän som mår kasst och inte svarade när jag ringde. Vet inte hur jag ska hantera det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
646
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30