Varit och hämtat älgkött och när vi kom hem tog vi en promenad med shettisen. Nu måste vi få i oss något mellanmål innan vi avlider och sen ska jag packa kött innan det är dags att laga mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
You've got mail...Jaaa tack!
Då bör det gå iaf. Men jag skulle blandat i lite ull, kanske ryaull.Åhå, det kände jag inte till, intressant.
Katthåret är som en långhårig katts..?
Spinna kan jag inte därför kollar jag lite runt efter folk som kan.
Vad tror du jag blev
Men att få visa känslor med farmor var ett icke-problem, så vi redde ut det. Den enda i min släkt som det var ok med (att få visa känslor och att reda ut saker, därav hennes storhet ). Det har tagit mig ett helt liv att bli som farmor
Det är en börda att växa upp med att varit tvungen att stänga in sina känslor när man är fylld av dom, jag var och är också väldigt känslig för andras sinnesstämningar iom detta tyvärr. Ordet tyvärr för att det är både på gott och på ont.
Internet har lagt ner i byn. Jättekö till comhems kundtjänst. Försökte på chatten men den stänges efter en stund.
Hemsidan påstår att det inte finns driftstörningar
Jag hatar comhem. De vill inte ha kontakt med sina kunder.
Ligger fortfarande i sängen men överväger att kliva upp. Fortfarande ont men har sovit bra inatt. Märkligt nu att värken nästan uteslutande sitter i ryggen.
Jag kan slå det.. igår kom det faktura på...håll i dig nu... 84 öre! På riktigt. Ska ringa till bolaget nu och kolla hur de vill handhava det hela.
Mörkblå himmel, så det är inte kolsvart iallafall. Men definitivt inte ljust.Oj vad tiden går fort
Har mest lust att vara kvar inne nu ute är det då trist väder (iofs bättre än kyla) men börjar bli mörkt och regnigt, duggar.
Har ni det ljust fortfarande eller är det mörkt redan?