R
Raderad medlem 68338
hur är din säng? mina rygg problem minskade rejält med en bättre säng
Detta kommer från magen. Helt säker. Ryggproblem har jag haft också och det är ngt helt annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hur är din säng? mina rygg problem minskade rejält med en bättre säng
Har du varit till docktorn?Detta kommer från magen. Helt säker. Ryggproblem har jag haft också och det är ngt helt annat.
Transportidiotierna fortsätter... jag har nu pratat med WN Direct i England för TREDJE gången angående mitt sabla paket som inte kommer till mitt utlämningsställe!
Fråga om de vill avrunda uppåt eller nedåtJag kan slå det.. igår kom det faktura på...håll i dig nu... 84 öre! På riktigt. Ska ringa till bolaget nu och kolla hur de vill handhava det hela.
Det har jag heller aldrig hörrt talas om, och då har jag ändå växt upp med en farmor och farfar som var körsnärer med egen ateljé.En hundskinnspäls var värd 50 kr, enligt samma bouppteckning....... Var tvungen att kolla med släktforskningsgruppen på fb om jag verkligen läste rätt. Jodå, och tydligen var det ett vanligt klädesplagg ända in på 1930-talet. Aldrig hört talas om!
Bra idé att säga det om ett barns älskade husdjurDet har jag heller aldrig hörrt talas om, och då har jag ändå växt upp med en farmor och farfar som var körsnärer med egen ateljé.
Anekdot: farmor beundrade och klappade min fina kanin, jag var runt 7 år, med orden - den här skulle bli en riktigt fin mössa
Rekation idag
Reaktion då
PedagogisktBra idé att säga det om ett barns älskade husdjur
Det har jag heller aldrig hörrt talas om, och då har jag ändå växt upp med en farmor och farfar som var körsnärer med egen ateljé.
Anekdot: farmor beundrade och klappade min fina kanin, jag var runt 7 år, med orden - den här skulle bli en riktigt fin mössa
Rekation idag
Reaktion då
Jag var ett känsligt barn och skulle säkert ha blivit skitförbannad och skitledsenPedagogiskt
Farmor var tuff, realistisk och kärv, älskar henne
Apropå det, jag är så sugen på att samla ihop min katts ull (ja, den är i princip som ull ) och lämna någonstans så att man kan få ett armband eller något av det. Men har bara hört om att man gjort det med hästtagelMin sambo brukar skämtsamt säga att när hans Dalmatiner dör så vill han göra tofflor av hundens öron för att dom är så mjuka.
Tror det är lättare att spinna det till garn, är ju inte som tagel. Dock är det väl frågan hur lätt det är att spinna. Har spunnit garn från sheltie och det blev okej, men efter att ha stickat väntar av det så lossnade det ändå hår ifrån det.Apropå det, jag är så sugen på att samla ihop min katts ull (ja, den är i princip som ull ) och lämna någonstans så att man kan få ett armband eller något av det. Men har bara hört om att man gjort det med hästtagel
Apropå det, jag är så sugen på att samla ihop min katts ull (ja, den är i princip som ull ) och lämna någonstans så att man kan få ett armband eller något av det. Men har bara hört om att man gjort det med hästtagel
Men åh vad fint och det lät spännande med vantar! Men det känns som att det behövs mycket päls för att sticka något, därför tänkte jag mig ett armband (som ser ut som de man gör med tagel)Tror det är lättare att spinna det till garn, är ju inte som tagel. Dock är det väl frågan hur lätt det är att spinna. Har spunnit garn från sheltie och det blev okej, men efter att ha stickat väntar av det så lossnade det ändå hår ifrån det.
Men ja, ägaren blev nöjd.
Hon har inte möjligen någon sida eller så?Håller med @parellikusken. Särbons brors sambo har stickat saker från kattull/katthår men jag vet inte exakt hur hon gör. Särbon har bla ett par sockar gjorda av hår från sin gamla katt