Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på chiliflakes, som @bettysmatte föreslog från början. Mycket godare chilismak än pulvret.

Ta lite till att börja med. Kanske knappt en halv tesked till 8 portioner. Var det för mesigt, ta mer nästa gång, var det för hett, ta mindre.
Jag får alltid efterkrydda med chili, då sambon inte tål det, så jag kryddar alltid när maten ligger på tallriken tills det blir lagom.
Dock var det här nog menat till @Magiana

Fick just en faktura. Med posten. Rimligt. :laugh:
IMG_20191113_095516.webp

Internet har lagt ner i byn. Jättekö till comhems kundtjänst. Försökte på chatten men den stänges efter en stund.
Hemsidan påstår att det inte finns driftstörningar
Jag hatar comhem. De vill inte ha kontakt med sina kunder.

Internet har lagt ner i byn. Jättekö till comhems kundtjänst. Försökte på chatten men den stänges efter en stund.
Hemsidan påstår att det inte finns driftstörningar
Jag hatar comhem. De vill inte ha kontakt med sina kunder.

Kan säga att Bahnhof inte är bättre.. "Starta om routern" är klassikern.

Var såå säker på att jag jobbar kväll idag, säker ända tills samordnaren ringde och väckte mig 06.50..Vet inte vilket som är värst; bli väckt av jobbet eller komma en morgon och jag jobbar kväll...Pest eller kolera 😁.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025