Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte sluta tänka på det där huset vi hittade. Sååå perfekt på alla sätt! Precis vad vi vill ha.
Men hur fasen ska vi få lån när jag har tidsbegränsad anställning och han är arbetslös?
Det skulle sänka månadskostnad rejält.

Men det är ju det. Köper vi hus är vi "fast här". Och så var det det här med jobb..

Kan inte sluta tänka på det där huset vi hittade. Sååå perfekt på alla sätt! Precis vad vi vill ha.
Men hur fasen ska vi få lån när jag har tidsbegränsad anställning och han är arbetslös?
Det skulle sänka månadskostnad rejält.

Men det är ju det. Köper vi hus är vi "fast här". Och så var det det här med jobb..
Det kommer fler hus :)

Haha, budgivare 1 håller nog på att få ont pengar :D

Bifogade filer

• 459C5622-AB73-4BC1-BD95-12C1D88AB808.webp
    459C5622-AB73-4BC1-BD95-12C1D88AB808.webp
    62,4 KB · Visningar: 119
Fast det är väl å andra sidan väldigt ont om jobb också? Så det är mycket bättre att ha hyresrätt så att ni är flyttbara när ni hittar jobb :)

Vi får ändå inget lån så nåt hus är inte aktuellt.
Det är just när det kommer ut precis ett sånt hus vi har pratat om, med alla detaljer vi vill ha, och so kan vi inte köpa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur