Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just fått hem en hel PS-väska med smycken som har stått hemma hos mamma. Vikt: 14 kilo 😂
IMG_20191113_230021.webp

Ska packa upp den under morgondagen och försöka få in allt i mina övriga lådor med smycken.

Känns kanonbra, nu har jag äntligen något att ta på mig igen 😂

Fy så äckligt! Vi har en mus som smugit in i husets nedervåning. Jättesöt givetvis, för mig med vekt hjärta! Men den får ju inte vara här och ha sönder prylar. Den har vägrat röra fällor. Så nu har sambo laddat med gift. Och jag får bära runt på lilla hunden som nog kan stryka med om hon får i sig giftet.
Hoppas vi slipper demolering av undervåning utfört av sötmössen!

Känns som att det blir ännu en natt utan sömn. Så less.
Iaf lyssnat på Tankesmedjans nya poddavsnitt och saknat Fredrik Söderholm ännu en gång. Så nu var kvällens roliga slut..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025