Nu ska jag gå ner till arkivet och plocka fram två arrestantblad så jag kan göra två strafftider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
År helt fascinerad av denna skola, såhär långt. Barnen är snälla, det är hur mycket personal som helst, bra lokaler och man hinner till och med ha rast!
Min förra skola framstår som ett dårhus i jämförelse.
Från min hemstad Norrtälje kallas den U-svängen med Eckerölinjen. Bara till Åland dock men ändå. Tax free.Skulle vilja åka på en finlandskryssning!
Var är minusgraderna?! Eller åtminstone den mer torra sköna luften?! 100 % luftfuktighet säger min väderapp i mobilen. Hatar detta äckliga fuktiga mildväder! Bläää! Så nu har jag gnällt färdigt.
ÅÅHH nu vill ju jag också ha ramen!!!Precis tagit mig upp ur sängen, somnade typ vid fem inatt/imorse.
Försöker nu hitta någon kompis som vill luncha med mig, jag vill ha ramen!
Gott, går och äter ramen idag!Precis tagit mig upp ur sängen, somnade typ vid fem inatt/imorse.
Försöker nu hitta någon kompis som vill luncha med mig, jag vill ha ramen!
ÅÅHH nu vill ju jag också ha ramen!!!
Det är ett gott tecken!Har ett ramen-hak utanför dörren. Går inte gå förbi på trottoaren efter 11, så mkt folk köar utanför. Sjukt många japanska turister vallfärdar också. Vilket kanske bör ses som ett gott tecken.. men kaoset. Man måste liksom hoppa ut i gatan på liv och död för att ta sig förbi.
ÅÅHH nu vill ju jag också ha ramen!!!
Jag lyckades hitta en som vill luncha med mig, nu måste jag bara få in ramen på agendan!Gott, går och äter ramen idag!
Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskarHar ett ramen-hak utanför dörren. Går inte gå förbi på trottoaren efter 11, så mkt folk köar utanför. Sjukt många japanska turister vallfärdar också. Vilket kanske bör ses som ett gott tecken.. men kaoset. Man måste liksom hoppa ut i gatan på liv och död för att ta sig förbi.
Sjukt avundsjuk på det!Har ett ramen-hak utanför dörren. Går inte gå förbi på trottoaren efter 11, så mkt folk köar utanför. Sjukt många japanska turister vallfärdar också. Vilket kanske bör ses som ett gott tecken.. men kaoset. Man måste liksom hoppa ut i gatan på liv och död för att ta sig förbi.
Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar