Aha . Därför du kan ta så sköna lunchraster, härligt! .
Ja jag rider oftast på min lunchtimme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha . Därför du kan ta så sköna lunchraster, härligt! .
Ja jag rider oftast på min lunchtimme
Hehe ja jag har förstått det, perfekt ju! .
Mår utav helvete dåligt. Har sånna sjuka magkramper. Det hugger liksom i intervaller. Är lugnt ett tag för att sedan spåra ut så att jag viker mig dubbelt.
En kompis trodde på magkatarr men det hugger liksom i hela magen och ut i ryggen liksom. Inte på det där ”magkatarr-stället” uppe i magen mellan revbenen.
Ja var bara det jag ville säga. Nu kan ni tycka synd om mig yadayada
nej det är tisdag pensionärs dagen, det är nästa lika illa som en fredag men i slowmotion.Ska åka med särbon och handla vid Djävulen blå lada och Tunatutten... nåja, det är ju inte fredag iaf.
nej det är tisdag pensionärs dagen, det är nästa lika illa som en fredag men i slowmotion.
Samma här! JAg har fått ett nytt liv med det, det fick tom hänga med på konferensen i helgenJag är fortfarande VÄLDIGT nöjd med mitt gosiga tyngdtäcke . I natt har jag i princip bara varit vaken en gång. Det är extremlite för mig, som annars kan vakna 4-5 ggr/7 timmar....... Men i natt sov jag mellan kl 22 (eller jag somnade kanske inte förrän ca 22:30) och 02:30. Sedan sov jag vidare till kl 04:10 och efter det låg jag och dåsade till kl 04:50, när jag klev upp. Att jag vaknar 1-2 ggr/natt stör mig inte, så länge jag somnar om fort igen. Och det har täcket också hjälpt mig med .
Det ENDA jag inte älskar med mitt täcke är att byta påslakan på det.....Samma här! JAg har fått ett nytt liv med det, det fick tom hänga med på konferensen i helgen